Подарунковий сертифiкат

Правила програми лояльності

ПРАВИЛА УЧАСТІ У ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ «ЕVA МОЗАЇКА»
МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ EVA (ТОВ «РУШ»)


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Правила участі у Програмі лояльності ЕVA МОЗАЇКА (англ. мовою EVA MOZAYKA), далі - Правила Програми, які визначають умови участі у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА у мережі магазинів EVA (ТОВ «РУШ») на території України .
ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
«Програма лояльності EVA МОЗАЇКА» («Програма») - комплекс взаємовідносин між Оператором і Учасником, під час яких Учасник, придбавши (у значенні, передбаченому Законом «Про захист прав споживачів» України) товари та / або послуги Оператора або Компаній Учасників, отримує і накопичує бонуси, які надалі має право використовувати під час здійснення покупок, у відповідності до умов цих Правил.
«Оператор» - Товариство з обмеженою відповідальністю «РУШ» особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації.
«Учасник Програми» («Учасник») - правоздатна фізична особа, яка набула повної цивільної дієздатності у зв'язку із досягненням 18 років або відповідно до норм чинного законодавства, безумовно погодилась  із зазначеними Правилами, у якої відсутні будь-які обмеження щодо участі у Програмі , яка підтвердила свою участь в ній і була схвалена Оператором в якості Учасника на період дії Програми: період часу, встановлений Програмою.
«Компанія Учасник» - юридична особа, яка підписала з Оператором договір про участь у Програмі, і реалізує товари і / або послуги, щодо яких відбувається нарахування або списання бонусів Оператором.
«Бонусний Рахунок Учасника» («Бонусний рахунок», «Рахунок») - сукупність облікових та інформаційних даних Учасника в базі даних Оператора щодо кількості нарахованих та списаних бонусів, поточний баланс.
«Бонуси» - умовні одиниці, які нараховуються Оператором на Бонусний рахунок Учасника в рамках Програми відповідно до Правил Програми. Сума нарахованих Бонусів може бути використана Учасником під час придбання товарів та / або послуг Оператора або Компанії Учасника з метою економії під час здійснення покупок, а також на інших умовах, встановлених Оператором. Бонуси не мають готівкового (грошового) вираження і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.
«Анкета» - паперова або електронна реєстраційна форма надана Оператором, яка заповнюється персонально Учасником, містить персональні дані і є акцептуванням Програми (однозначною, безумовною і безвідкличною згодою з Програмою та підтвердженням участі в ній), в тому числі згодою на використання, обробку, включаючи збір і зберігання Персональних даних, передачу їх третім особам відповідно до умов законодавства Про захист персональних даних. Анкета є підставою для розгляду Оператором питання реєстрації Учасника в Програмі.
«Карта Учасника» («Карта EVA МОЗАЇКА») - пластикова карта з унікальним в межах Програми номером, який служить для ідентифікації Учасника Оператором в Базі даних.
Відповідно до умов даної Програми, Карта EVA МОЗАЇКА обміну та / або поверненню не підлягає.
 «Інформаційна підтримка Програми» - телефон («Гаряча лінія») - 0-800-303-700 (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними,Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), а також розділ EVA МОЗАЇКА на офіційному сайті Оператора за адресою: www.eva.ua

1.УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ.
1.1. До участі в Програмі МОЗАЇКА допускаються особи, які набули статусу Учасника Програми
1.2. Обов'язковою умовою участі у Програмі є заповнення і підписання Анкети.
1.3. Учасник Програми зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Програмі. Повний текст актуальних Правил доступний у розділі EVA МОЗАЇКА на офіційному сайті Оператора за адресою: http://www.eva.ua/
1.4. Сплата податків, а також інших зобов'язань, пов'язаних з участю у Програмі, покладається на Учасника.
1.5.Оператор має право у будь-який час в односторонньому порядку, без будь - яких негативних наслідків для себе змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови Програми.
1.6. Споживач, беручи участь у Програмі МОЗАЇКА, повідомлений і беззастережно згодний з тим, що Карта EVA МОЗАЇКА обміну та / або поверненню не підлягає.

2.РЕЄСТРАЦІЯ В ПРОГРАМІ І АКТИВАЦІЯ КАРТИ
2.1. Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Програмі (Споживач), необхідно придбати в магазині EVA Карту EVA МОЗАЇКА. Карта може бути придбана на наступних умовах:
2.1.1. За 9 грн.
2.1.2. При сумі чека 50 грн. і вище - за символічну ціну 0,01 грн. При цьому, якщо сума чека становить більше 50 грн. і є кратною 50, тобто 100, 150, 200 грн. і т.д., покупець має право оформити виключно ОДНУ Карту Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
2.2. Під час покупки Карти Споживач отримує конверт з Карткою EVA МОЗАЇКА, пін-кодом, загальною інформацією про Програму та Анкетою.
2.3. До моменту заповнення та підписання Анкети Споживач зобов'язаний ознайомитися з Правилами участі в програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
2.4. Анкета Учасника складається з трьох частин:
2.4.1. Обов'язкова частина Анкети для активації функції накопичення Бонусів;
2.4.2. Обов'язкова частина Анкети для активації функції використання Бонусів;
Для того щоб накопичувати і використовувати бонуси, Учасник в обов'язковому порядку повинен заповнити обидві частини Анкети.
2.4.3. Загальна інформація про Програму;
2.5. Реєстрація у Програмі та активація Карти може бути здійснена наступним чином:
2.5.1. Для активації функції накопичення Бонусів Споживач заповнює частину Анкети, зазначену в п. 2.4.1. цих Правил і передає її касирові магазину Оператора, який активує зазначену функцію карти. З моменту такої активації починає діяти функція нарахування Бонусів у момент використання картки під час здійснення покупок у відповідності до умов Програми. 2.5.2. Для активації функції списання бонусів Споживач заповнює частину Анкети, зазначену в п. 2.4.2. цих правил і передає її касирові. Інформація буде внесена до бази даних, і Карта активується для списання бонусів не менше ніж через 25 днів з моменту передачі зазначеної частини Анкети касирові магазину оператора. Після активації відкривається функція списання Бонусів у момент використання Картки під час здійснення покупок у відповідності до умов Програми.
2.5.3.Актівація функції використання Бонусів може бути здійснена наступним чином:
2.5.3.1. Шляхом заповнення обов'язкової частини Анкети в паперовому вигляді для активації функції використання Бонусів. Заповнивши Анкету, Споживач передає її співробітникові будь-якого магазину Оператора. Активація зазначеної функції здійснюється не менше ніж через  25 календарних днів з моменту передачі даної частини Анкети працівникові магазину Оператора.
Про факт активації функції використання Бонусів та набуття Споживачем статусу Учасника Програми протягом зазначеного терміну йому на номер, вказаний в Анкеті, відправляється SMS (текстове повідомлення).
У разі подання зазначеної частини Анкети в паперовому вигляді, Учаснику нараховується додатково 250 Бонусів не менше ніж через 25 календарних днів з моменту подачі, за умови надання відповіді на SMS Оператора на короткий номер 3773 з текстом «1» (Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна" (МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл» (lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Гаряча лінія: 0 800 303 700 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). Організатор: ТОВ "РУШ", 49055, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 104А).
У разі втрати зазначеної частини Анкети або активації функції використання Бонусів, Споживачеві необхідно повторно заповнити дану частину анкети та здати її працівникові Оператора, або звернутися за телефоном Гарячої лінії.
2.5.3.2. Шляхом заповнення Анкети в електронному вигляді в особистому кабінеті на сайті Оператора. Учасник на сайті Оператора вводить номер Картки і отриманий ПІН-код. ПІН-код є первинним паролем, який пізніше рекомендується змінити. Після цього система активації зазначеної функції здійснюється у термін не менше ніж 14 календарних днів з моменту заповнення анкети на сайті Оператора. У разі не активації функції використання Бонусів необхідно звернутися на Гарячу Лінію Оператора.
Про факт підключення функції використання Бонусів і набуття споживачем статусу Учасника Програми, протягом зазначеного терміну, йому на номер, вказаний в Анкеті, направляється SMS (текстове повідомлення).
У разі заповнення Анкети в електронному вигляді на сайті оператора, Учаснику нараховується додатково 500 Бонусів у термін не менше ніж 14 календарних днів з моменту заповнення анкети в електронному вигляді, за умови надання відповіді на SMS Оператора на короткий номер 3773 з текстом «1» (Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна" (МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл» (lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Гаряча лінія: 0 800 303 700 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні, Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). Організатор: ТОВ "РУШ", 49055, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 104А).
Якщо дані Учасника, зазначені в паперовій частини анкети, не відповідають даним, зазначеним в електронній частини, Оператор віддає пріоритет даним, зазначеним у паперовій Анкеті. Наприклад, якщо в паперовій Анкеті Учасник вказав прізвище Іванов, а в електронній - Петров, Оператор у всіх Анкетах залишає прізвище Іванов.
 
2.6. У разі зміни персональних та інших даних, внесених до Анкети, Учасник самостійно вносить їх до відповідного розділу Особистого кабінету на сайті Оператора, або повідомляє Оператора шляхом звернення на Гарячу лінію.
2.6.1. У разі зміни персональних та інших даних, внесених до Анкети, Учасник повідомляє про це Оператору шляхом звернення на Гарячу лінію.
2.7. Споживач набуває статусу Учасника Програми з моменту активації функції використання Бонусів.
2.8. Всю відповідальність за збереження інформації про PIN-код, за збереження Карти несе Споживач / Учасник. У разі втрати Картки або розголошення PIN-коду, а також у разі використання Картки або бонусного рахунку третіми особами, Оператор не несе відповідальності. З метою забезпечення конфіденційності інформації під час звернення Учасника на Гарячу лінію, Оператор рекомендує вказати в Особистому кабінеті контрольне слово, яке буде служити додатковим ідентифікатором.
2.9.У разі втрати, крадіжки або пошкодження Карти EVA МОЗАЇКА, Учасник зобов'язаний повідомити про це Оператора за телефоном Гарячої лінії 0-800-303-700(дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні, Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). У цьому випадку Карта блокується в найближчий можливий період часу, залежно від технічних можливостей Оператора. Учаснику на номер телефона, вказаний при реєстрації, надходить смс повідомлення з кодом, з яким він може звернутись до найближчого магазина EVA для заміни картки. Учасник отримує нову карту. Оператор не несе відповідальності за затримку в заміні / видачі нової Картки EVA МОЗАЇКА. 
2.10. Кожен учасник є утримувачем тільки однієї Картки. На один номер телефону та електронну пошту може бути оформлена тільки одна Карта. Одній Карті відповідає тільки один Бонусний рахунок. Бонусні рахунки не об'єднуються. Відповідальність за реєстрацію двох і більше карт на одну фізичну особу лежить на Учаснику Програми. Карта не може бути передана іншій фізичній особі.
2.11. Заповнивши і підписавши Анкету та здійснюючи покупки з використанням картки Програми МОЗАЇКА, Учасник підтверджує, що ознайомлений з цими Правилами (далі Правила), згоден з ними і зобов'язується їх виконувати.

3. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ.
3.1. Учасник може припинити участь у Програмі, повідомивши про це Оператора Гарячої лінії або за допомогою форми зворотного зв'язку у своєму Особистому кабінеті.
3.2. Оператор має право відмовити Учаснику в участі у Програмі без пояснення причини.
3.3. Оператор має право, без будь-яких негативних наслідків для себе, заблокувати Картку та припинити участь у Програмі будь-якого Учасника без попередження, у тому числі якщо Учасник:
-  не дотримується Правил Програми або порушує інші угоди між Учасником і Оператором. Факт недотримання Правил Програми визначається одноосібно Оператором і не підлягає оскарженню;
- зловживає або, на думку Оператора, недобросовісно використовує умови Програми або інші додаткові умови під час реалізації Програми. Факт зловживання або несумлінного користування умовами Програми визначається одноосібно Оператором і не підлягає оскарженню;
- Надає Оператору інформацію, яка не відповідає дійсності;
- не використовує Карту EVA МОЗАЇКА більше 12 місяців.
3.4. У разі блокування Карти, Учасник зобов'язаний протягом 50 днів звернутися до Оператора для з'ясування причини блокування. Якщо після закінчення цього терміну Учасник не звернувся до Оператора, його участь у Програмі припиняється.
3.5. У разі припинення участі у Програмі, бонуси на рахунку анулюються.
3.6. Дані Учасника видаляються з бази даних Програми через рік після припинення участі у Програмі.

4. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ НА РАХУНОК.
4.1. Бонуси на карту нараховуються з моменту активації функції накопичення і першої покупки з використанням Карти в магазинах EVA. Бонуси нараховуються в режимі «он-лайн» у відповідності до правил нарахування в момент формування чека.
4.2. Якщо з технічних причин (відсутність зв'язку з сервером і т.п.) бонуси не можуть бути нараховані в режимі «он-лайн», то вони нараховуються Оператором протягом 3-х робочих днів від дати здійснення покупки.
4.3. У разі неможливості використання реєстратора розрахункових операцій (касового апарату) під час реалізації товарів у магазині, нарахування бонусів не проводиться.
4.4. Бонуси нараховуються під час здійснення покупок в магазинах EVA:
- з використанням Карти EVA МОЗАЇКА. Для отримання бонусів на карту Учасник зобов'язаний повідомити касира про наявність Карти та пред'явити її для ідентифікації до завершення касової операції. Оператор не несе відповідальності за нарахування бонусів у разі несвоєчасного пред'явлення Учасником Карти. 
-без використання Карти EVA МОЗАЇКА. Для зарахування бонусів за покупку Учаснику необхідно повідомити касиру номер телефону, на який зареєстрована карта.
4.5. Бонуси не нараховуються на товари по акціях, якщо інше не передбачено умовами акції, адже ці товари Оператор реалізує за спеціальними умовами для всіх Споживачів магазинів EVA. Також бонуси не можуть бути нараховані під час купівлі подарункових сертифікатів.
4.6. Бонуси також можуть нараховуватися Оператором під час проведення різноманітних заходів Програми, рекламних акцій, опитувань, в якості подарунка від Програми.
4.7. Документом, що підтверджує обов'язок Оператора нарахувати бонуси на Рахунок, є чек (або додатковий чек - сліп) із зазначенням суми нарахованих бонусів і загального балансу бонусного рахунку Учасника.
4.8. Претензії по балансу бонусного рахунку Учасника розглядаються Оператором тільки після надання документів, зазначених у п. 4.7.
4.9. Розрахунок нарахування бонусів на бонусний рахунок Учасника здійснюється відповідно до Правил програми.
4.10. Базове правило нарахування Бонусів: за 1 повну витрачену гривню Учаснику нараховується 3 бонуси на Рахунок, якщо інше не передбачено Оператором.

5. СПИСАННЯ БОНУСІВ З БОНУСНОГО РАХУНКУ УЧАСНИКА
5.1. Списання бонусів з бонусного рахунку Учасника відбувається під час придбання товарів та / або послуг Оператора або Компанії Учасника.
5.2. Дія Програми нарахування та використання Бонусів не поширюється на покупку подарункових сертифікатів.
5.3. Учасник Програми зобов'язаний повідомити касира Оператора про бажання придбати товар з використанням Бонусів, які накопичуються на бонусному рахунку Учасника. Кількість Бонусів, які будуть використані під час придбання товару, визначається Учасником відповідно до кількості Бонусів доступних для використання.
5.4. Учасник може списати Бонуси в розмірі всієї суми чека або його частини за умови, що сума оплати грошима становитиме не менше 0.01 грн.
5.5. У рамках однієї покупки Учасник може або нарахувати бонуси на Рахунок, або списати і використовувати їх. Під час розрахунку Бонусами на залишок чека, оплаченого гривнями, Бонуси не нараховуються.
5.6. Списання Бонусів можливе через добу після їхнього нарахування..
5.7. Бонуси дійсні для списання протягом 1 року. Всі Бонуси, не використані Учасником протягом цього терміну, анулюються Оператором. Списання Бонусів відбувається в хронологічному порядку, починаючи з самих ранніх. Термін дії Бонусів можна перевірити, звернувшись на Гарячу лінію 0-800-303-700 (Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
5.8. Списання Бонусів можливо тільки в тому випадку, якщо Карта є активною для використання Бонусів.
5.9. Сума Бонусів для списання повинна бути не менше 500.
5.10. Кратність списання бонусів дорівнює 500. У деяких випадках, у зв'язку з технічними причинами, кількість списаних бонусів може бути на один менше або більше.
5.11. Нарахування Бонусів у магазині можливе не більше 5-ти разів на добу.
5.12. Під час списання Бонусів у магазині представник Оператора має право вимагати від Учасника пред'явити документ, що засвідчує особу. Відмова пред'явити документ може служити підставою для відмови у списанні Бонусів.
5.13. Списання Бонусів у магазині можливе тільки за наявності технічної можливості (наявність зв'язку з сервером).
5.14. Якщо це окремо передбачено умовами рекламних заходів, списання Бонусів з рахунку можливе шляхом отримання товарів та / або послуг Компаній учасників. Порядок використання Бонусів під час дії таких рекламних пропозицій буде визначатися окремо.
5.15. У випадках самостійного використання Бонусів в інших рекламних заходах, списані Бонуси не повертаються, навіть у разі відмови Учасника від участі у заході.
5.16. Списання бонусів проводиться з розрахунку 1 бонус = 1 копійка (економії), якщо інше не передбачено умовами Програми.

6. КОРИГУВАННЯ БОНУСНОГО РАХУНКУ
6.1. У разі повернення товару Учасником Бонуси, нараховані за товар у рамках Програми, списуються з рахунку.
6.2. Бонуси, нараховані за операціями, які були скасовані і бонуси, нараховані помилково, списуються з Рахунку.
6.3. Коригування бонусного рахунку з нарахування бонусів відбувається у випадку, зазначеному в п. 4.2 цих Правил.
6.4. Коригування бонусного рахунку з анулювання бонусів відбувається у випадках, описаних у пп. 3.5 і 5.7 цих Правил.

7. ІНШІ УМОВИ.
7.1. Програма EVA МОЗАЇКА є довгостроковою програмою.Термін дії Програми в будь-який момент, в односторонньому порядку, без будь - яких негативних наслідків для себе може бути продовжений / змінений Оператором. Оператор залишає за собою право припинити дію Програми, повідомивши про це Учасників не менше, ніж за 1 місяць до закриття Програми. Інформація про припинення Програми має бути доступною Учасникам на сайті Програми та в магазинах EVA.
7.1.1. За умовами Програми EVA МОЗАЇКА, Карта EVA МОЗАЇКА поверненню та / або обміну не підлягає.
7.1.2. За умовами Програми EVA МОЗАЇКА, Карту EVA МОЗАЇКА не можна використовувати одночасно з іншими картами знижок. Споживач може сам вирішувати, яку з наявних карт йому використовувати під час покупки.
7.2. Оператор на свій розсуд має право вносити зміни до цих Правил участі в будь-який час без попереднього повідомлення Учасника та будь-яких негативних наслідків для себе. Інформація доводиться до відома учасників шляхом розміщення на сайті Програми.
7.3. Згідно із Законом України «Про захист персональних даних», Оператор і його уповноважені особи зобов'язуються забезпечувати відповідне зберігання персональних даних Учасника.
7.4. Учасник підтверджує, що зазначені ним в Анкеті персональні дані можуть бути використані Оператором та уповноваженими ним організаціями, в тому числі за межами України, виключно з метою найбільш повного виконання Оператором зобов'язань перед Учасником в рамках дії Програми.
7.5. Учасник підтверджує, що зазначені ним в Анкеті способи зв'язку з ним (телефон і e-mail) є достовірними і можуть використовуватися Оператором для необхідного інформування (службових повідомлень). Оператор не несе відповідальності за інформування Учасника у разі, якщо Учасник своєчасно не сповістив Оператора про зміну даних.
7.6. Учасник згоден з тим, що способи зв'язку, зазначені у п. 7.5, Оператор може використовувати для додаткового інформування Учасника про заходи Програми.
7.7. Якщо Учасник не згоден з п. 7.6, він зобов'язаний передати Оператору через співробітників магазину письмову відмову від використання телефону і e-mail для додаткового інформування. При цьому Оператор залишає за собою право використовувати ці канали зв'язку для службових повідомлень.
7.8. Компанії-учасники не уповноважені представляти Оператора ні в якій формі, якщо інше не передбачено Правилами Програми. Оператор не несе відповідальність за заяви, зроблені від його імені юридичними або фізичними особами, якщо такі особи не є уповноваженими представниками Оператора.
7.9. Ці Правила (з урахуванням всіх змін і доповнень) разом з усіма реєстраційними формами і додатками до цих Правил є власністю Оператора. Забороняється використання та / або розповсюдження (у тому числі, але не обмежуючись - копіювання, публікація, передрук повністю або в частині) Правил (повністю або частково) в комерційних цілях та / або господарської (підприємницької) діяльності без письмової згоди Оператора.
8. СПИСАННЯ БОНУСІВ НА БЛАГОДІЙНІСТЬ.

Терміни та визначення:
«Благодійність» -розділ на сайті Програми лояльності EVA МОЗАЇКА, Для розміщення інформації про Благодійний проект на сайті http://evakupon.com.ua/charity, в якому розміщена інформація про благодійні проекти, який знаходиться за електронною адресою http://evakupon.com.ua/charity, де учасники ПЛ «ЕVA МОЗАЇКА» можуть надати благодійну допомогу, шляхом списання бонусів.
«Благодійний проект» - проект, який є комплексом благодійних заходів, спрямованих на вирішення завдань, що відповідають статутним цілям Благодійних організацій, через які здійснюється допомога.
«Благодійна діяльність» - добровільна діяльність благодійних організацій, яка не передбачає отримання прибутку від цієї діяльності.
«Оператор благодійної допомоги» (далі Оператор Допомоги) - неприбуткова організація, в тому числі благодійний фонд або благодійна організація, створені у порядку, визначеному Законом України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» для проведення благодійної діяльності; громадська організація, створена з метою надання реабілітаційних, фізкультурно-спортивних для інвалідів (дітей-інвалідів) та соціальних послуг, правової допомоги, провадження екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної, культурної, просвітницької, освітньої та наукової діяльності.
«Благодійники» - фізичні особи, які є учасниками Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА», які здійснюють благодійну діяльність в інтересах одержувачів благодійної допомоги.

«Одержувачі благодійної допомоги» - фізичні та юридичні особи, які потребують і отримують благодійну допомогу.

8.1. Брати участь у проекті Благодійність «EVA МОЗАЇКА» можуть тільки учасники Програми.
8.2. Для отримання можливості надати благодійну допомогу, шляхом списання бонусів Учаснику Програми необхідно авторизуватись.
8.3. Для розміщення інформації про Благодійний проект на сайті http://evakupon.com.ua/charity, Благодійній організації необхідно укласти відповідний Договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «РУШ».
8.4. Всі зібрані кошти передаються Одержувачам благодійної допомоги шляхом перерахування коштів Благодійним організаціям, згідно укладених Договорів.
8.5. Оператором (Товариством з обмеженою відповідальністю «РУШ» - особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації) здійснюється тільки передача зібраних коштів. За використання коштів несе відповідальність Благодійна організація, через яку здійснюється благодійна допомога.
8.6. Бонуси, які були списані на рахунок Благодійного проекту, не підлягають поверненню на рахунок Учасника Програми.
8.7. Період збору коштів зазначений у розділі детального опису Благодійного проекту.
8.8. Після завершення періоду збору коштів, звіти про витрачені кошти розміщуються на сайті http://evakupon.com.ua/charity у розділі «Допомогли».

9. ПРАВИЛА УЧАСТІ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
Клуб Щаслива Мама є невід'ємною частиною Програми лояльності EVA МОЗАЇКА та відповідає всім його правилам. Учаснику Клубу Щаслива мама нараховуються додаткові бонуси або надаються знижки під час здійснення покупок в магазині на товари з категорій «Догляд за малюками», «Сповивання та гігієна малюків», «Товари для вагітних і годуючих мам»(повний перелік товарів можна дізнатись у магазині або в Особистому кабінеті). Бонуси накопичуються на бонусному рахунку. Накопичивши достатню суму, Покупець може оплатити цими бонусами частину чеку або весь чек. Для того, щоб накопичити бонуси швидше, Покупець повинен дотримуватись рекомендацій Клубу у персональних пропозиціях. Персональні пропозиції - це акції Програми з нарахування додаткових бонусів. Чим в більшій кількості акцій бере участь Покупець, тим більше бонусів він зможе накопичувати і витрачати.

9.1. УЧАСТЬ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
9.1.1. Особи, які набули статусу учасника Клубу Щаслива мама допускаються до участі у Клубі Щаслива Мама Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
9.1.2. Обов'язковою умовою участі у Клубі Щаслива мама є реєстрація у програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
9.1.3. При реєстрації у Клубі Щаслива Мама учасник дає згоду на отримання sms-повідомленнь та e-mail повідомленнь.
9.1.4. Учасник Клубу зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Клубі. Повний текст актуальних Правил доступний у розділі EVA МОЗАЇКА на офіційному сайті Оператора(«Оператор» - Товариство з обмеженою відповідальністю «РУШ» особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації.) за адресою: http://www.eva.ua
9.1.5. Сплата податків, а також інших зобов'язань, пов'язаних з участю у Клубі, покладається на Учасника.
9.1.6. Оператор має право у будь-який час в односторонньому порядку, без будь - яких негативних наслідків для себе, змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови Програми.
9.1.7. Учасник, який приймає  участь у Клубі Щаслива мама, повідомлений і беззастережно згодний з тим, що Карта EVA МОЗАЇКА обміну та / або поверненню не підлягає.
9.1.8. Учасникам Клубу Щаслива мама на постійній основі надається економія в розмірі 7%, від регулярної роздрібної ціни, на визначені в акційних пропозиціях товари, якщо інше не встановлено правилами Клубу, умовами програми лояльності та/або іншими правилами ТОВ «РУШ». У будь-якому разі, визначений розмір економії не підсумовується із іншими знижками та економіями, які діють в мережі магазинів торгівельної мережі EVA ТОВ «РУШ» на території України. У випадку наявності декількох знижок або економій на товари, які приймають участь в акційних пропозиціях Клубу Щаслива Мама, застосовується найбільша знижка чи економія.


9.2. РЕЄСТРАЦІЯ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Клубі Щаслива мама, необхідно придбати в магазині EVA Карту EVA МОЗАЇКА на умовах, визначених в офіційних правилах Програми лояльності на офіційному сайті Оператора за адресою: та стати учасником Програми лояльності EVA МОЗАЇКА. Зареєструватися у Клубі щаслива Мама можливо наступними способами: http://www.eva.ua
9.2.1. На сайті потрібно зайти до Особистого Кабінету у розділі «Моя картка» та обрати посилання «Бажаю стати учасником Клуба Щаслива мама» і заповнити всі необхідні дані. http://mozayka.com.ua
9.2.2. Зателефонувати на гарячу лінію за номером: 0 800 303 700 (Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні).
9.2.3. Надіславши SМS-повідомлення зі словом «мама» (кирилицею) або «mama» (англійською мовою) на короткий номер 3773 (Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна" (МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл» (lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Гаряча лінія: 0 800 303 700 (дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). Організатор: ТОВ "РУШ", 49055, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 104А).
9.2.4. Після реєстрації у Клубі Щаслива мама картка буде активна для отримання знижок через дві доби.

9.3. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
9.3.1. Учасник може припинити участь у Клубі, повідомивши про це Оператора Гарячої лінії або в Особистому кабінеті прибравши галочку з пункту «Бажаю Стати учасником Клуба Щаслива мама».
9.3.2. У разі блокування Карти Учасник Клубу зобов'язаний протягом 50 календарних днів звернутися до Оператора для з'ясування причини блокування. Якщо після закінчення цього терміну Учасник Клубу не звернувся до Оператора, його участь у Клубі Щаслива мама припиняється.

9.4. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ НА РАХУНОК
Бонуси на карту нараховуються з моменту активації функції накопичення і першої покупки з використанням Карти в магазинах EVA. Бонуси нараховуються в режимі «он-лайн» у відповідності до правил нарахування, зазначених у в офіційних правилах на офіційному сайті Оператора за адресою:.http://www.eva.ua/

9.5. ІНШІ УМОВИ УЧАСНИКА КЛУБА ЩАСЛИВА МАМА
9.5.1. Учасник Клубу Щаслива мама може отримати додаткові ЗНИЖКИ при покупці певних товарів, виконуючи умови Акційних пропозицій.
9.5.2. Повний перелік акційних товарів, а також умови участі в акціях, знаходяться в магазині або в Особистому кабінеті, та/або sms-повідомленнях та e-mail повідомленнях.

9.6. СПИСАННЯ БОНУСІВ З БОНУСНОГО РАХУНКУ УЧАСНИКА
9.6.1. Списання бонусів з бонусного рахунку Учасника відбувається під час придбання товарів та / або послуг Оператора або Компанії Учасника та є аналогічними загальними правилами списання бонусів в рамках Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

10. ПРАВИЛА УЧАСТІ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГИ «ГАМАНЕЦЬ» МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ «EVA»
10.1. Ці Правила є єдиними та офіційними правилами, які регулюють порядок участі та порядок надання споживачам – учасникам програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» послуги «ГАМАНЕЦЬ» (далі по тексту - Послуга).
10.1.1. Ці Правила є складовою частиною правил програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» і діють разом із програмою лояльності «ЕVA МОЗАЇКА».
10.2. Комерційна (маркетингова) назва Послуги (та її елементів), що використовується або може використовуватись у різноманітних рекламних, інформаційних та інших матеріалах, на сайті, тощо - «ГАМАНЕЦЬ», «В ГАМАНЕЦЬ» «З ГАМАНЦЯ» та її похідні.
10.3. Єдиним Виконавцем Послуги є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ» (код ЄДРПОУ 32007740; адреса: проспект Кірова, б. 104-а, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49055; інтернет-сторінка на сайті: http://www.eva.ua).
10.4. Послуга надається виключно у магазинах «EVA», що належать ТОВ «РУШ» (далі – Магазин).
10.5. Послуга «ГАМАНЕЦЬ» є оплатною безвідкличною послугою, вартість якої становить 0 грн. 01 коп. за кожну транзакцію (перерахування).
10.5.1. При відмові від Послуги на будь-якій стадії, у т.ч. після здійснення транзакції або оплати транзакції, сплачена сума у розмірі 0 грн. 01 коп. за кожну транзакцію не повертається. Погодження на оплату Послуги акцептується Учасником способом, зазначеним у цих Правилах і така згода є безумовною та безвідкличною.
10.6. Послуга «ГАМАНЕЦЬ» діє на передплаченій основі. Готівкова решта, яка перерахована на Рахунок, є передплатою (задатком) Учасника і засвідчує згоду Учасника придбати товари в Магазині Виконавця у майбутньому на умовах, визначених цими Правилами.
10.6.1. Передплата може бути використана Учасником виключно на умовах цих Правил. Право власності на Готівкову решту на Рахунку належить Учаснику та переходить до Виконавця виключно на умовах, які врегульовані виключно цими Правилами.
10.6.2. Послуга відповідно до цих Правил не є фінансовою послугою або її будь-яким різновидом у розумінні діючого законодавства України, не є депозитом тощо і/або іншим накопичувальним/ощадним рахунком, на який можуть бути нараховані проценти на користь користувача (споживача, Учасника, третьої особи).
10.7. Послуга діє на безстроковій основі, до моменту закінчення строку дії. Повідомлення про закінчення строку Послуги здійснюється шляхом публікування відповідної інформації на офіційному сайті ТОВ «РУШ».
10.8. Послуга надається виключно діючим Учасникам програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» (далі по тексту – Учасник), які під час здійснення розрахунку надали касиру магазину персональну «КАРТУ «ЕVA МОЗАЇКА» (далі по тексту – Картка).
10.8.1. Учасником (та особою, що має право на отримання Послуги) є правоздатна фізична особа повної цивільної дієздатності, у якої відсутні будь-які обмеження щодо отримання Послуги на наведених умовах, яка безумовно та безвідклично погодилась та належним чином виконала умови цих Правил і правил програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА», у тому числі - заповнила відповідну Анкету Учасника у повному обсязі, була схвалена Виконавцем у якості Учасника, а також Картка якої є дійсною, активованою і не перебуває у статусі «не дійсна», «заблоковано» тощо.
10.8.2. Учасник отримує Послугу на добровільних засадах.
10.8.3. Своєю участю Учасник повністю погоджується з цими Правилами і зобов'язуються їх належним чином виконувати. Відповідальність за належне виконання Правил, за негативні випадки у разі ії невиконання покладається включно на Учасника.
10.9. Послуга полягає та діє у наступному порядку: при здійсненні Учасником покупки в будь-якому Магазині та за наявності готівкової решти від здійснення покупки у сумі до 01 грн. 00 коп. Учасник, надавши касиру Картку, має право запропонувати касиру перерахувати (здійснити транзакцію) готівкову решту (активувати Послугу), що залишилась від покупки, на персональний віртуальний рахунок, якій закріплений за номером Картки (далі по тексту – Рахунок). Готівкова решта перераховується на Рахунок виключно за згодою і на вимогу Учасника.
10.10. Готівкова решта перераховується виключно у сумі, що є меншою 01 грн. 00 коп. Інший залишок від суми покупки видається Учаснику на звичайних умовах.
10.11. Активація Послуги Учасником на перерахування Готівкової решти може бути виражена наступним чином:
а) шляхом усного підтвердження щодо кожного запитання касира Магазину кожного разу, під час здійснення розрахунку за покупку;
б) самостійно електронним акцептом, шляхом активації відповідної відмітки на сайті https://mozayka.com.ua у власному Кабінеті Учасника. У цьому разі Готівкова решта буде кожного разу автоматично перераховуватись на Рахунок автоматично, без відповідного усного повідомлення касира. Відмовитись від автоматичного перерахування Учасник може шляхом відміни електронного акцепту за інструкцією, розміщеною на сайті https://mozayka.com.ua у власному Кабінеті Учасника.
За умовами цих Правил, навіть у випадку відмови Учасника від автоматичного перерахування Готівкової решти, касиром Магазину кожного разу під час розрахунку буде запропоновано Учаснику скористатись (погодитись) з Послугою.
10.12. Готівкова решта накопичується на Рахунку під час кожного перерахування та може бути використана Учасником виключно у якості оплати при придбанні товарів у Магазині (під час розрахунку) за наступних умов:
- Картка Учасника є активною (діючою) і у останнього відсутні будь-які обмеження щодо використання Готівкової решти за умовами цих Правил;
- кількість Готівкової решти, що може бути використана в порядку та на умовах цих Правил, є достатньою для здійснення оплати Учасником;
- у Виконавця є технічна можливість здійснити перерахування Готівкової решти у якості оплати за товар;
- перед здійсненням розрахунку Учасник повідомив касира Магазину про бажання оплатити ціну товару за допомогою Готівкової решти, вказавши її розмір для використання.
10.12.2. Готівкова решта може бути використана Учасником для оплати без обмежень у будь-якому розмірі від її наявної кількості на відповідному Рахунку, за умови попереднього повідомлення про таке касира Магазину.
Решту коштів для повної оплати товару Учасник має сплатити іншим зручним способом (готівкою, безготівковим перерахунком за допомогою власної платіжної банківської картки, за допомогою Подарункового Сертифікату, бонусами Програми лояльності).
10.12.3. Списання Учасником Готівкової решти у якості оплати за товар здійснюється безоплатно.
10.13. Готівкова решта не може бути:
- повернена/видана Учаснику після того, як касиром Магазину здійснено її перерахування на Рахунок;
- переведена у бонуси, бали, тощо:
- переведена у вигляді готівкових коштів на інший Рахунок або за банківськими реквізитами Учасника, третьої особи;
- видана Учаснику або будь-якій іншій особі у будь-якій спосіб, окрім встановлений цими Правилами;
- нарахована, використана відповідно до умов цих Правил у тому разі, якщо бонуси відповідно програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» не можуть бути зараховані, активовані, використані;
- нарахована, використана у разі, якщо Картка Учасника є недійсною, не активованою, заблокованою, а також у випадках, коли відсутня можливість використати.
У будь-якому випадку Послуга не надається по Карткам які є не дійсними (неактивними), заблокованими. Для розблокування Картки необхідно звернутись на «Гарячу лінію» ТОВ «РУШ».
10.14. Готівкова решта накопичується та діє протягом строку надання Послуги, з урахуванням умов і обмежень, встановлених цими Правилами.
10.15. У будь-якому випадку Готівкова решта підлягає автоматичному списанню через 3 (три) роки з моменту зарахування відповідного залишку на Рахунок. У цьому випадку Готівкова решта списується у тій сумі, щодо якої минув визначений трирічний строк з дати зарахування на Рахунок.
10.16. Строк зарахування Готівкової решти - 24 години з дати покупки.
10.17. Послуга діє виключно за наявності технічної можливості.
10.18. У разі повернення Учасником придбаних товарів та сплачених коштів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», у т.ч. внесеної в рамках Послуги, Готівкова решта перераховується виключно на Рахунок.
10.19. Учасник має право в будь-який момент, починаючи з дати активації Послуги відмовитися від Послуги.
У разі, якщо активація Послуги відбулась відповідно до п.п. «б» п. 11.11. цих Правил, Учасник має право відмовитись від активації Послуги виключно на сайті https://mozayka.com.ua у відповідному розділі (закладці) власного Кабінету Учасника.
10.20. У разі припинення активації Послуги за будь-яких причин і/або у разі повної/часткової відмови Учасника від Послуги, блокування Картки, у разі закінчення строку дії Послуги або відмови Виконавця від надання Послуги, у разі втрати споживачем статусу Учасника за будь-яких причин, цим Учасник безвідклично погоджується, надає згоду та не заперечує, що він у повному обсязі втрачає право власності на передплачену Готівкову решту на Рахунку та така Готівкова решта автоматично та у повному обсязі буде списана (перерахована) з Рахунку Учасника на користь Виконавця.
10.21. Всі відомості стосовно умов, порядку, строку дії Послуги, інформування (сповіщення) про скасування/внесення змін і доповнень до цих Правил здійснюється виключно на сайті https://mozayka.com.ua. Учасник зобов’язаний самостійно слідкувати за змінами умов та порядку надання Послуг, цих Правил.
10.22. Виконавець на власний розсуд, без будь-яких негативних наслідків для себе, має право у односторонньому порядку, розмістивши відповідне повідомлення про таке на сайті, https://mozayka.com.uaa:
- вносити будь-які зміни в діючі Правила в будь-який час;
- призупинити, припинити повністю або частково надання Послуги в будь-який час, у тому числі достроково відмовитись від надання Послуги.
10.23. Інформування щодо правил та умов Послуги здійснюється шляхом розміщення тексту цих Правил та іншої інформації на сайті: https://mozayka.com.ua.
Листування із споживачами, Учасниками здійснюється Виконавцем відповідно до вимог діючого законодавства України. Виконавець залишає за собою право не вступати в письмові переговори/листування або інші контакти з Учасниками/споживачами окрім випадків, передбачених цими Правилами.
10.24. Виконавець не несе відповідальності за невиконання зобов'язань у разі настання будь-яких форс-мажорних обставин, зокрема, таких як - стихійні лиха, пожежі, повені, військові дії будь-якого характеру, антитерористична операція, блокада, терористичні акти, зміни у чинному законодавстві України, інші непідвладні контролю з боку Виконавця обставини.
10.25. Ці Правила є інтелектуальною власністю Виконавця і не можуть бути використані будь-яким чином або способом, у т.ч. з комерційною метою будь-якою особою без відповідного письмового дозволу на таке Виконавця.
10.26. Адреса для листування та контактні дані Виконавця: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ», код ЄДРПОУ 32007740. Адреса для звернень споживачів: Департамент маркетингу ТОВ «РУШ», ТОЦ «СЛАВУТИЧ» (3-й поверх), проспект Кірова, б. 104-а,м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49055. Контактний телефон: +380567873300 (з 10:00 до 17:00, окрім святкових днів та вихідних); телефон інформаційної лінії («гаряча лінія») ТОВ «РУШ»: 0-800-303-700 (дзвінки у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00); адреса офіційного сайту ТОВ «РУШ»: http://www.eva.ua, https://mozayka.com.ua.
Офіційний сайт ТОВ «РУШ»:http://www.eva.ua


0 800 303 700*
Усі дзвінки зі станціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
ОК