Подарунковий сертифiкат

Як витратити бонуси?

Бонуси Ви можете витрачати під час здійснення покупок в лінії магазинів EVA.

За допомогою бонусів Ви можете компенсувати як всю суму товару, так і її частину.

Списання бонусів з Вашої Карти відбувається в режимі он-лайн в момент оплати бонусами покупки в лінії магазинів EVA. Якщо в момент здійснення покупки Інтернет зв’язок між касою та Сервісним центром відсутній, то бонуси не списуються.

Списання бонусів стає можливим через добу після нарахування


Увага! Перед тим, як витратити бонуси, переконайтесь, що:

1. Ваша анкета внесена до Бази даних, Ви отримали СМС-повідомлення про це від Оператора Програми лояльності EVA МОЗАЇКА і надіслали на нього відповідь з кодом «1»

2. В Особистому кабінеті на сайті статус Вашої Карти позначений як «Зареєстрована»

3. На Вашій бонусній Карті накопичилось не менше 500 бонусів

В майбутньому свої бонуси Ви також зможете обміняти на акційні купони від партнерів EVA або витратити на благочинність. Не забувайте частіше відвідувати Особистий кабінет, щоб не пропустити цікавих та вигідних персональних пропозицій!



Інформацію про баланс, суму нарахованих та списаних бонусів Ви можете побачити на додатковому чеці, який отримаєте від касира. Ці відомості також є доступними в Особистому кабінеті і за телефоном Гарячої лінії 0 800 303 700 .(Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).




На Благодійність.


Бонуси можна витратити на Благодійність. Детальна інформація про всі благодійні проекти знаходиться в розділі «БЛАГОДІЙНІСТЬ»
. Щоб взяти участь, Вам необхідно авторизуватися в особистому кабінеті, вибрати проект, зайти на сторінку акції з повним описом і натиснути кнопку «ДОПОМОГТИ», потім заповнити поле з сумою бонусів, яку Ви вирішили пожертвувати і натиснути кнопку «СПИСАТИ». Всі зібрані кошти будуть перераховані в грошовому еквіваленті далі в Благодійні фонди на обраний Вами проект, після завершення періоду збору коштів. Звіти про перераховані і витрачені кошти розміщуються в розділі «Звіти».





0 800 303 700*
Усі дзвінки зі станціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
ОК