Подарунковий сертифiкат

Часті питання

Всього 4 питання

Про програму

  • Що таке Програма лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Це програма для постійних покупців лінії магазинів EVA. Її учасники за покупку визначених товарів в EVA накопичують бонуси, які можуть використовувати для нових покупок.
  • Де я можу дізнатися про Програму лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Детальніше про програму лояльності EVA МОЗАЇКА можна дізнатися в розділі Програма лояльності,а також у торгових точках лінії магазинів EVA або за телефоном Гарячої лінії 0 800 303 700 (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів та мобільних у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Як я можу отримати інформацію про доступні мені акції Програми лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Про перелік всіх доступних пропозицій Ви можете дізнатися за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), на сайті, а також у торгових точках лінії магазинів EVA .
  • Що таке бонуси?

    Бонуси - це умовні одиниці, які нараховуються на Вашу бонусну Карту після покупки визначених бонусною програмою товарів в лінії магазинів EVA. Тобто, це віртуальні гроші, якими Ви можете розраховуватися під час покупки будь-яких товарів (крім подарункових Сертифікатів), а також на нашому сайті eva.ua та Мобільному Додатку EVA у розділі "Благодійність". Бонуси не мають готівкового вираження і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. Персональний бонусний рахунок - це засіб обліку Ваших бонусів. За допомогою Персонального рахунку Ви можете контролювати скільки бонусів накопичили та витратили. Перевірити баланс бонусів, які були нараховані на Вашу карту, можна в Особистому кабінеті на нашому сайті або за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). Також інформація про кількість бонусів буде надрукована на чеку, який Ви будете отримувати на касі під час здійснення покупки.

Всього 8 питань

Як стати учасником програми лояльності EVA МОЗАЇКА

  • Хто може бути учасником Програми лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Учасником Програми лояльності EVA МОЗАЇКА може стати будь-яка людина, яка досягла 18-ти років, зробила або збирається зробити покупку в лінії магазинів EVA і підтвердила згоду з Правилами участі у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
  • Скільки коштує участь у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Участь у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА є безкоштовною. Про те, яким чином можна придбати Картку учасника, читайте ТУТ.
  • Коли я зможу почати накопичувати бонуси?
    Використання бонусів стає можливим через добу після їхнього нарахування. Для цього Карта повинна бути активною для списання
  • Коли я зможу почати використовувати бонуси?
    Використання бонусів стає можливим через добу після їхнього нарахування.  Для цього Карта повинна бути активною для списання. На Вашій Карті повинно бути накопичено не менше 500 бонусів.
  • Як отримати Карту, якщо я не була її власником раніше?

    Карту Програми лояльності EVA МОЗАЇКА можна отримати двома способами.
    1. Купити в магазині EVA за 9 гривень.
    2. Зробити покупку в будь-якому магазині EVA і отримати Карту Програми лояльності EVA МОЗАЇКА за символічну суму 0,10 грн.

  • Я зробила покупку, і мені не запропонували отримати бонусну Карту. Що робити?
    Якщо Вам не запропонували отримати Карту після здійсненої Вами покупки, Ви можете повідомити про це на номер Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), або залишити свою скаргу на сайті Програми лояльності EVA  МОЗАЇКА. При цьому Вам необхідно зберегти чек, як підтвердження здійснення покупки. Після цього Ваша проблема буде вирішена в індивідуальному порядку.
  • У чому перевага Карти?

    Переваги полягають у можливості накопичення бонусів, отриманні Персональних акційних пропозицій. Також у Вас, як у учасника Програми лояльності EVA МОЗАЇКА, з'являється можливість економити (використовувати бонуси) під час покупки будь-яких товарів (крім подарункових Сертифікатів), а також на нашому сайті eva.ua у розділі "Благодійність". Якщо на вашій бонусний Карті є достатня кількість бонусів, Ви можете оплатити ними всю суму покупки або тільки її частину. Чим більше Ви накопичуєте, тим більше економите.

  • Що таке «віртуальна картка EVA МОЗАЇКА» та як її отримати?
    «Віртуальна картка EVA МОЗАЇКА» нічим не відрізняється від фізичної картки. Це картка EVA «МОЗАЇКА» у електронному вигляді. Щоб накопичити, або списати бонуси з такої картки, необхідно назвати касиру при покупці номер Вашого мобільного телефону, або надати касиру QR-код з мобільного додатку EVA. Отримати «Віртуальну картка EVA МОЗАЇКА» можна у мобільному додатку, чат-ботах EVA, особистому кабінеті, або за телефоном Гарячої Лінії ( 0800 303 700 ), безкоштовно у межах України.
Всього 8 питань

Про карту

  • Як я можу використовувати Карту?
    За допомогою бонусної Карти Ви можете накопичувати бонуси і здійснювати покупки, розплачуючись цими бонусами в лінії магазинів EVA.
  • Що робити, якщо Карта загублена?

    Якщо Карта загубилася, Вам необхідно залишити заявку на відновлення Карти за телефоном Гарячої лінії Програми лояльності EVA МОЗАЇКА 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00) або на сайті Програми лояльності EVA МОЗАЇКА. Після цього Ваша проблема буде вирішена в індивідуальному порядку.

  • Чи можу я передавати комусь Карту?
    Ні. У будь-який момент касир може попросити посвідчення особи і, якщо Карта буде зареєстрована на іншу людину, бонуси списуватися не будуть. Такі заходи вживаються для того, щоб чужа людина не змогла скористатися Вашими бонусами.
  • Чи можу я перереєструвати Карту на іншу людину?
    В залежності від ситуації, це питання може бути розглянуте. Для цього Вам необхідно звернутися до оператора Гарячої лінії за номером 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Як заблокувати, або розблокувати Карту?
    Якщо Ви хочете заблокувати або розблокувати бонусну Карту, зателефонуйте за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Що робити, якщо мою Карту заблокували?
    У разі, якщо Вашу Карту заблокували, необхідно зателефонувати за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), дізнатися причину блокування Картки та уточнити дії з її розблокування.
  • Чи можу я активувати Картку, якщо у мене немає електронної пошти?
    Так. Вам достатньо заповнити просту Анкету Покупця в Особистому Кабінеті EVA МОЗАЇКА або у мобільному додатку EVA. Для повноцінного користування карткою, достатнью вказати Ваше ім’я, номер телефону та дату народження.
  • А якщо я залишу домашній телефон, моя карта буде активована без СМС повідомлення?
    В Анкеті необхідно вказувати тільки мобільний телефон.
Всього 5 питань

Анкета програми лояльності EVA МОЗАЇКА

  • Для чого потрібно заповнювати особисті дані?
    Особисті дані потрібно заповнити для того, щоб коректно внести Ваші дані в базу даних і мати можливість ідентифікувати Вас в системі Програми лояльності EVA МОЗАЇКА. Згідно з Правилами Програми, Ви не зможете використовувати бонуси, не заповнивши частину Анкети, обов’язову для списання бонусів, в магазині лінії EVA.
  • Як я можу змінити свої дані?

    Всі активні поля Анкети Ви можете змінити в Особистому кабінеті. Якщо поле, яке Ви хочете змінити не активно, зверніться на Гарячу лінію 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).

  • Де я можу заповнити особисті дані?
    Особисті дані можна заповнити в Особистому Кабінеті EVA МОЗАЇКА, у мобільному додатку EVA, або за номером Гарячої Лінії (0800 303 700). Для повноцінного користування карткою, достатнью вказати Ваше ім’я, номер телефону та дату народження.
  • Чи існує якесь заохочення за те, що я заповнила Анкету?
    Так, звичайно. За Анкету, заповнену за номером Гарячої Лінії, Ви отримуєте 250 бонусів на свій рахунок. А якщо Ви заповните анкету на нашому сайті або у мобільному додатку, отримаєте 500 бонусів.
  • Чи захищені мої особисті дані?
    Так. Всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Всього 11 питань

Про нарахування бонусів

  • За що НЕ нараховуються бонуси?
    Бонуси не нараховуються за товар, який не визначено акційною бонусною програмою, а також за придбані подарункові сертифікати.
  • Як я можу перевірити кількість бонусів?
    Інформацію про баланс, суму нарахованих та списаних бонусів Ви можете побачити на додатковому чеці. Баланс бонусів, історія нарахування і списання бонусів, доступні також в Особистому кабінеті на сайті Програма лояльності EVA МОЗАЇКА. Також отримати ці дані Ви можете, звернувшись на Гарячу лінію 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Як накопичувати бонуси?
    Бонуси на Карту нараховуються з моменту першої покупки з використанням Карти в магазинах лінії EVA. Бонуси нараховуються в режимі он-лайн відповідно до Персональних пропозицій.
  • Яким є співвідношення грошей до бонусу? Приклад: скільки бонусів я отримаю за 100 гривень?
    Все залежить від акційної бонусної пропозиції на придбаний товар. За товари, що приймають участь у бонусних пропозиціях (акціях «КЕШБЕК») може повертатися від 50 до 100% їх вартості на картку у вигляді бонусів. Тобто за покупку товару, що приймає участь у бонусних пропозиціях на суму 100 гривень, ви можете отримати від 50 до 100 грн. на бонусний рахунок, в залежності від суми бонусної пропозиції.
  • Скільки коштує бонус?
    1 бонус дорівнює 1 копійці економії
  • Якою є сума мінімальної покупки для нарахування бонусів?
    Мінімальна сума покупки повинна становити не менше однієї гривні. Адже бонуси нараховуються на кожну повну гривню Вашого чека.
  • Якщо Карта загублена, а нову ще не видали, проте покупка здійснена, як будуть нараховуватися бонуси в цей період?
    Якщо Ви загубили картку, або забули вдома – можете на касі назвати номер телефону, на який зареєстрована карта, Ваша карта підтягнеться в чек та бонуси будуть нараховані.
  • Що відбувається з моїми бонусами під час повернення товару?
    Під час повернення товару, на який були нараховані бонуси, ці бонуси анулюються згідно з умовами, на яких вони були нараховані. Якщо Ви повертаєте товар, за який заплатили бонусами, то ці бонуси не повертаються на Ваш рахунок.
  • Чи нараховують мені бонуси, якщо оплата відбувалася з використанням і бонусів, і грошей?
    У такому випадку бонуси не нараховуються. Під час однієї покупки Ви можете або списати або нарахувати бонуси. Обидві дії одночасно неможливі.
  • Якщо я забула Карту, чи зможуть мені нарахувати бонуси за чеком пізніше?
    Якщо Ви забули карту, назвіть на касі номер телефону, на який зареєстрована карта, і бонуси будуть нараховані.
  • Мені не нарахували бонуси, проте Карту я пред'явила. Що робити?
    Для підтвердження факту незарахування бонусів Ви повинні надати касовий чек. Для з’ясування обставин і виправлення ситуації зверніться, будь ласка, за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
Всього 7 питань

Про списання бонусів

  • Як списувати бонуси?
    Бонуси списуються під час оплати ними товару на касі в магазинах EVA.
    В Особистому кабінеті під час перерахування бонусів на благодійність.
  • Чи можу я розраховуватися за покупку тільки бонусами?
    Так, це можливо, якщо не суперечить Правилам Програми лояльності EVA МОЗАЇКА і умовам проведення акції.
  • Яку кількість бонусів я зможу використовувати?
    Ви можете використовувати будь-яку кількість бонусів,кратну 10 бонусам (0,10 грн).
  • Чи можу я частину покупки сплатити бонусами, а частину грошима?
    Так, це можливо.
  • За яких умов бонуси згорають?
    Бонуси згорають у двох випадках:
    1. В разі блокування Оператором рахунку та Карти Клієнта
    2. Через 180 днів після нарахування.
  • Чому бонуси не списуються?
    Може бути кілька причин.
    1. Відсутня технічна можливість для цього: немає інтернет-зв'язку між касою та центральною системою.
    2. Карта не активована для списання. Заповніть особисті дані. Особисті дані можна заповнити в Особистому Кабінеті EVA МОЗАЇКА, у мобільному додатку EVA, або за номером Гарячої Лінії (0800 303 700). Для повноцінного користування карткою, достатнью вказати Ваше ім’я, номер телефону та дату народження.

  • Якщо я забула Карту, чи зможуть мені списати бонуси?
    Якщо Ви забули карту, назвіть на касі номер телефону, на який зареєстрована карта. На вказаний номер телефону, надійде смс з кодом, який Ви повідомите на касі і бонуси будуть списані. Також списати бонуси без картки можна з використанням мобільного додатка EVA.
Всього 3 питання

Баланс карти

  • Як перевірити баланс Карти?
    Баланс рахунку Програми лояльності EVA МОЗАЇКА відбивається на Вашому чеці після кожної покупки (якщо є інтернет-зв'язок між касою та центральною системою). Перевірити баланс Карти та історію нарахування і списання бонусів Ви можете також у Особистому кабінеті.  Інформацію про баланс Вашої Карти можна також отримати, зателефонувавши за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00)
  • Як я можу дізнатися, коли згорять мої бонуси?
    Про точну дату згоряння ваших бонусів Ви можете дізнатися в Особистому кабінеті в розділі Бонусний рахунок.
  • Навіщо мені Особистий кабінет?
    За допомогою Особистого кабінету Ви зможете контролювати процес надходження і списання бонусів, дізнаватися про спеціальні акції, які діють в межах Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Всього 1 питання

Контакти

  • Куди надсилати свої пропозиції або зауваження з приводу роботи Програми лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Свої пропозиції та зауваження Ви можете залишати за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
Всього 4 питання

Послуга ГАМАНЕЦЬ

  • Я зможу використати всю суму зарахованих коштів?

    Ви зможете використати будь-яку суму,наявну на рахунку, кратну 1 копійці.

  • Накопичені кошти я можу використати у будь-який час?

    Так, але не пізніше ніж через 3 роки з моменту зарахування відповідного залишку на Рахунок. В протилежному випадку решта списується у тій сумі, щодо якої минув визначений трирічний строк з дати зарахування.

  • Як користуватися послугою?

    Ви можете накопичувати решту при здійсненні покупок у будь-якому магазині EVA, якщо при здійсненні покупки є в наявності готівкова решта у сумі до 1 грн. 00 коп. Ви можете підключити послугу автоматичного перерахування коштів на рахунок на сайті https://mozayka.com.ua. В такому випадку кожного разу Готівкова решта буде автоматично перераховуватись на Ваш рахунок. Підключення послуги автоматичного зарахування коштів доступно лише для зареєстрованих користувачів картки Програми лояльності EVA Мозаїка.


    Якщо автоматичне зарахування не буде підключено, надайте касирові картку EVA Мозаїка та попередьте про своє бажання зарахувати решту на віртуальний рахунок

  • Що це за послуга?
    Послуга, яка дозволяє Вам накопичувати дрібну решту (у сумі до 01 грн. 00 коп за кожну покупку) на рахунку картки EVA Мозаїка. Яку надалі можна використати лише при здійсненні покупок у магазинах EVA.

Задайте питання

* Поля, позначені зірочкою, є обов'язковими для заповнення

0 800 303 700*
Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
ОК