Подарунковий сертифiкат

Часті питання

Всього 6 питань

Про програму

  • Що таке Програма лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Це програма для постійних покупців лінії магазинів EVA. Її учасники за покупку будь-яких товарів в EVA накопичують бонуси, які можуть використовувати для нових покупок.
  • Де я можу дізнатися про Програму лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Детальніше про програму лояльності EVA МОЗАЇКА можна дізнатися в розділі Програма лояльності,а також у торгових точках лінії магазинів EVA або за телефоном Гарячої лінії 0 800 303 700 (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів та мобільних у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Як я можу отримати інформацію про доступні мені акції Програми лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Про перелік всіх доступних пропозицій Ви можете дізнатися за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), на сайті, а також у торгових точках лінії магазинів EVA .
  • Як довго буде діяти Програма лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Програма лояльності EVA МОЗАЇКА - це довгостроковий проект мережі магазинів EVA. Для Вас EVA МОЗАЇКА починає працювати з моменту Вашої першої покупки і активації карти. Картка блокується, якщо Учасник не користувався рахунком і Карткою більше 12 місяців і 1 дня.

  • Що таке бонуси?

    Бонуси - це умовні одиниці, які нараховуються на Вашу бонусну Карту після кожної покупки в лінії магазинів EVA. Тобто, це віртуальні гроші, якими Ви можете розраховуватися під час покупки будь-яких товарів (крім подарункових Сертифікатів), а також на нашому сайті eva.ua у розділі "Благодійність". Бонуси не мають готівкового вираження і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.

  • Що таке персональний бонусний рахунок?
    Це засіб обліку Ваших бонусів. За допомогою Персонального рахунку Ви можете контролювати скільки бонусів накопичили, а скільки витратили. Перевірити баланс бонусів, які були нараховані на Вашу карту, можна в Особистому кабінеті на нашому сайті або за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). Також інформація про кількість бонусів буде надрукована на чеку, який Ви будете отримувати на касі під час здійснення покупки.
Всього 8 питань

Як стати учасником програми лояльності EVA МОЗАЇКА

  • Хто може бути учасником Програми лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Учасником Програми лояльності EVA МОЗАЇКА може стати будь-яка людина, яка досягла 18-ти років, зробила або збирається зробити покупку в лінії магазинів EVA і підтвердила згоду з Правилами участі у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
  • Скільки коштує участь у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Участь у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА є безкоштовною. Карта EVA МОЗАЇКА безкоштовною не є. Про те, яким чином можна придбати Картку учасника, читайте ТУТ.
  • Коли я зможу почати накопичувати бонуси?
    Бонуси починають накопичуватися після активації Вашої особистої бонусної Карти.
  • Коли я зможу почати використовувати бонуси?
    Використання бонусів стає можливим через добу після їхнього нарахування.  Для цього Карта повинна бути активною для списання. На Вашій Карті повинно бути накопичено не менше 500 бонусів.
  • Як отримати Карту, якщо я не була її власником раніше?

    Карту Програми лояльності EVA МОЗАЇКА можна отримати двома способами.
    1. Купити в магазині EVA за 9 гривень.
    2. Зробити покупку в будь-якому магазині EVA на 50 гривень і вище і отримати Карту Програми лояльності EVA МОЗАЇКА за символічну суму 0,01 грн.

  • Я зробила покупку на 50 гривень, і мені не запропонували отримати бонусну Карту. Що робити?
    Якщо Вам не запропонували отримати Карту після здійсненої Вами покупки, Ви можете повідомити про це на номер Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), або залишити свою скаргу на сайті Програми лояльності EVA  МОЗАЇКА. При цьому Вам необхідно зберегти чек, як підтвердження здійснення покупки. Після цього Ваша проблема буде вирішена в індивідуальному порядку.
  • У чому перевага Карти?

    Переваги полягають у можливості накопичення бонусів, отриманні Персональних акційних пропозицій. Також у Вас, як у учасника Програми лояльності EVA МОЗАЇКА, з'являється можливість економити (використовувати бонуси) під час покупки будь-яких товарів (крім подарункових Сертифікатів), а також на нашому сайті eva.ua у розділі "Благодійність". Якщо на вашій бонусний Карті є достатня кількість бонусів, Ви можете оплатити ними всю суму покупки або тільки її частину. Чим більше Ви накопичуєте, тим більше економите.

Всього 13 питань

Про карту

  • Як я можу використовувати Карту?
    За допомогою бонусної Карти Ви можете накопичувати бонуси і здійснювати покупки, розплачуючись цими бонусами в лінії магазинів EVA.
  • Як довго діє Карта?
    Карта діє стільки, скільки діє сама Програма лояльності EVA МОЗАЇКА. Рахунок анулюється і Карта блокується, якщо Учасник не користувався рахунком і Картою більше 12 місяців і 1 дня.
  • Що робити, якщо Карта загублена?

    Якщо Карта загубилася, Вам необхідно залишити заявку на відновлення Карти за телефоном Гарячої лінії Програми лояльності EVA МОЗАЇКА 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00) або на сайті Програми лояльності EVA МОЗАЇКА. Після цього Ваша проблема буде вирішена в індивідуальному порядку.

  • Чи можу я передавати комусь Карту?
    Ні. У будь-який момент касир може попросити посвідчення особи і, якщо Карта буде зареєстрована на іншу людину, бонуси списуватися не будуть. Такі заходи вживаються для того, щоб чужа людина не змогла скористатися Вашими бонусами.
  • Чи можу я перереєструвати Карту на іншу людину?
    В залежності від ситуації, це питання може бути розглянуте. Для цього Вам необхідно звернутися до оператора Гарячої лінії за номером 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Чи можу я подарувати Карту?
    Ні. Для того, щоб отримати бонусну Карту, людина повинна ОСОБИСТО заповнити Анкету покупця і своїм підписом підтвердити згоду на участь у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
  • Де я можу отримати нову Карту замість втраченої?

    У разі втрати Карти Вам необхідно повідомити про це оператора за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00) або заповнити Форму зворотнього зв’язку на сайті. Після цього Ваша стара Карта буде заблокована, а на номер телефону, вказаний в реєстраційних даних Вашої карти, буде відправлено повідомлення з смс-кодом. Потім в будь-якому зручному для Вас магазині EVA Ви зможете отримати нову Карту із збереженням всіх бонусів. Нова Карта коштуватиме 0,01 грн

  • Карта діє тільки для певного регіону чи по всій мережі EVA в Україні?

    Карта Програми лояльності EVA МОЗАЇКА діє в усіх магазинах лінії EVA на всій території України.

  • Як заблокувати, або розблокувати Карту?
    Якщо Ви хочете заблокувати або розблокувати бонусну Карту, зателефонуйте за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Що робити, якщо мою Карту заблокували?
    У разі, якщо Вашу Карту заблокували, необхідно зателефонувати за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00), дізнатися причину блокування Картки та уточнити дії з її розблокування.
  • Чи можу я активувати Картку, якщо у мене немає електронної пошти?

    Так. Вам достатньо заповнити просту Анкету Покупця в будь-якому магазині лінії EVA. Спочатку внесіть свої особисті дані у частину Анкети, обов’язкову для нарахування бонусів. Після цього віддайте її касиру або промоутеру. Частину Анкети, обов’язкову для списання бонусів, можна заповнити пізніше. Якщо зробите це в магазині, EVA подарує Вам 250 бонусів. Якщо Ви зареєструєте анкету на сайті, Вам будет нараховано 500 бонусів. Бонуси будуть нараховані після того, як Ви відправите СМС з кодом «1» на номер 3773 у відповідь на СМС-повідомлення від Оператора Програми лояльності EVA Мозаїка зі свого мобільного телефону. Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна"(МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл»(lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх.

    УВАГА! Ви не зможете користуватися Бонусами, якщо не заповните додаткову частину анкети.

  • А якщо я залишу домашній телефон, моя карта буде активована без СМС повідомлення?
    В Анкеті необхідно вказувати тільки мобільний телефон.
Всього 12 питань

Анкета програми лояльності EVA МОЗАЇКА

  • Для чого потрібна Анкета?
    Анкета потрібна для того, щоб коректно внести Ваші дані в базу даних і мати можливість ідентифікувати Вас в системі Програми лояльності EVA МОЗАЇКА. Згідно з Правилами Програми, Ви не зможете використовувати бонуси, не заповнивши частину Анкети, обов’язову для списання бонусів, в магазині лінії EVA.
  • Як я можу змінити свої дані?

    Всі активні поля Анкети Ви можете змінити в Особистому кабінеті. Якщо поле, яке Ви хочете змінити не активно, зверніться на Гарячу лінію 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).

  • Яку адресу мені вказувати в Анкеті: адресу реєстрації або місце фактичного проживання?
    Місце фактичного проживання.
  • А навіщо вам моя домашня адреса?
    Ми повинні знати, куди відправляти призи та подарунки, які можуть бути передбачені за участь в деяких акціях Програми лояльності EVA Мозаїка.
  • Чи захищені мої особисті дані?
    Так. Всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
  • Для чого в магазині вимагають, щоб я особисто підписав Анкету?
    Ваш підпис необхідний відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Також Ваш підпис потрібен в якості підтвердження Вашої згоди з Правилами Програми лояльності EVA Мозаїка.
  • Я заповнив Анкету, але досі моїх даних немає в системі, і бонуси не списуються. Що робити?
    Ваші дані вводяться в систему протягом не менш ніж 25 днів після передачі паперової Анкети в магазин. Якщо після цього часу карта досі не є активною для списання, зверніться на Гарячу лінію 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Що робити, якщо мої дані є в системі, але бонуси не списуються?

    Бонуси стають активними для списання через добу з моменту їхнього нарахування. Якщо Ви не можете використовувати Ваші бонуси, необхідно звернутися до Оператора за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).

  • Де я можу заповнити Анкету?
    Анкета складається з двох частин. Перша частина є обов'язковою для нарахування бонусів і повинна бути заповненою у магазині. Без неї бонусна Карта не активується і бонуси нараховуватись не будуть. Другу частину Анкети, обов'язкову для списання бонусів, Ви можете заповнити пізніше і віддати її касиру або промоутеру. Також другу частину Анкети можете заповнити в Особистому кабінету на нашому сайті. Без цієї частини Анкети Ви не зможете використовувати бонуси.
  • Чи існує якесь заохочення за те, що я заповнила Анкету?
    Так, звичайно. За Анкету, заповнену в магазині, Ви отримуєте 250 бонусів на свій рахунок. А якщо Ви заповните анкету на нашому сайті, отримаєте 500 бонусів.
  • А кому (куди) мені віддати заповнену Анкету?
    Після того, як Ви заповнили Анкету в магазині, необхідно віддати її касиру або промоутеру, який передасть її в центральний офіс для введення даних в систему.
  • Як швидко мої дані з'являться в системі?
    Ваші дані повинні з'явитися в системі не раніше, ніж через 25 днів після потрапляння Анкети в магазин, або на наступний день після заповнення анкети на сайті.
Всього 14 питань

Про нарахування бонусів

  • За що НЕ нараховуються бонуси?
    Бонуси не нараховуються за товар, який продається за акційною ціною, а також за придбані подарункові сертифікати.
  • Чи можу я отримувати більше бонусів?
    Звичайно!  Частіше заходьте на сайт Програми лояльності EVA МОЗАЇКА і стежте за своїми персональними пропозиціями. Крім того, лінія магазинів EVA на своїх сторінках у спільнотах Facebook, «ВКонтакте» та «Інстаграм» пропонує цікаве життя: максимально повну інформацію щодо акційних пропозицій та новинок, розіграші, корисний та розважальний контент та багато інших цікавинок. Так, зокрема у FACEBOOK Програма лояльності EVA Мозаїка отримала своє логічне продовження: за допомогою спеціального додатку ви щодня можете отримувати додаткові бонуси на вашу картку. Також для фанів нашої спільноти  у FACEBOOK ми розробили ігрові додатки «Бандломатор» та «Що в сумочці?», де ми регулярно розігруєм багато корисних призів: набори декоративної косметики, набори для догляду за шкірою та волоссям тощо.
  • Як я можу перевірити кількість бонусів?
    Інформацію про баланс, суму нарахованих та списаних бонусів Ви можете побачити на додатковому чеці. Баланс бонусів, історія нарахування і списання бонусів, доступні також в Особистому кабінеті на сайті Програма лояльності EVA МОЗАЇКА. Також отримати ці дані Ви можете, звернувшись на Гарячу лінію 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Як накопичувати бонуси?
    Бонуси на Карту нараховуються з моменту першої покупки з використанням Карти в магазинах лінії EVA. Бонуси нараховуються в режимі он-лайн відповідно до Персональних пропозицій.
  • Яким є співвідношення грошей до бонусу? Приклад: скільки бонусів я отримаю за 100 гривень?
    100 гривень = 300 бонусів. Завдяки Персональним пропозиціям, Ви можете отримати і більше бонусів. Не забувайте частіше відвідувати сайт Програми лояльності EVA МОЗАЇКА, щоб вчасно отримувати всю корисну інформацію.
  • Скільки коштує бонус?
    1 бонус дорівнює 1 копійці економії
  • Чи нараховуються бонуси на акційні пропозиції? Якщо ні, то як мені дізнатися, які з товарів є акційними?
    Ні, на акційні пропозиції бонуси не нараховуються. Дізнатися про акції, які діють на даний момент, Ви можете в магазинах EVA, на сайті та у соціальних спільнотах.
  • Якою є сума мінімальної покупки для нарахування бонусів?
    Мінімальна сума покупки повинна становити не менше однієї гривні. Адже бонуси нараховуються на кожну повну гривню Вашого чека.
  • Якщо Карта загублена, а нову ще не видали, проте покупка здійснена, як будуть нараховуватися бонуси в цей період?
    Якщо Ви загубили картку, або забули вдома – можете на касі назвати номер телефону, на який зареєстрована карта, Ваша карта підтягнеться в чек та бонуси будуть нараховані.
  • Що відбувається з моїми бонусами під час повернення товару?
    Під час повернення товару, на який були нараховані бонуси, ці бонуси анулюються згідно з умовами, на яких вони були нараховані. Якщо Ви повертаєте товар, за який заплатили бонусами, то ці бонуси не повертаються на Ваш рахунок.
  • Чи нараховують мені бонуси, якщо оплата відбувалася з використанням і бонусів, і грошей?
    У такому випадку бонуси не нараховуються. Під час однієї покупки Ви можете або списати або нарахувати бонуси. Обидві дії одночасно неможливі.
  • Якщо я забула Карту, чи зможуть мені нарахувати бонуси за чеком пізніше?
    Якщо Ви забули карту, назвіть на касі номер телефону, на який зареєстрована карта, і бонуси будуть нараховані.
  • Мені не нарахували бонуси, проте Карту я пред'явила. Що робити?
    Для підтвердження факту незарахування бонусів Ви повинні надати касовий чек. Для з’ясування обставин і виправлення ситуації зверніться, будь ласка, за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
  • Де окрім лінії магазинів EVA я можу накопичувати бонуси?
    Лінія магазинів EVA на своїх сторінках у спільнотах Facebook, «Твіттер» та «Інстаграм» пропонує цікаве життя: максимально повну інформацію щодо акційних пропозицій та новинок, розіграші, корисний та розважальний контент та багато інших цікавинок. Так, зокрема у FACEBOOK Програма лояльності EVA Мозаїка отримала своє логічне продовження: за допомогою спеціального додатку ви щодня можете отримувати додаткові бонуси на вашу картку. Також для фанів нашої спільноти  у FACEBOOK ми розробили ігрові додатки «Бандломатор» та «Що в сумочці?», де ми регулярно розігруєм багато корисних призів: набори декоративної косметики, набори для догляду за шкірою та волоссям тощо.
Всього 9 питань

Про списання бонусів

  • Як списувати бонуси?
    Бонуси списуються під час оплати ними товару на касі в магазинах EVA.
    В Особистому кабінеті під час обміну бонусів на купон або інші послуги партнерів.
    В Особистому кабінеті під час перерахування бонусів на благодійність.
  • Чи можу я розраховуватися за покупку тільки бонусами?
    Так, це можливо, якщо не суперечить Правилам Програми лояльності EVA МОЗАЇКА і умовам проведення акції. Кількість бонусів на Вашій Картці повинна бути кратною 500.
  • Яку кількість бонусів я зможу використовувати?
    Ви можете використовувати будь-яку кількість бонусів,кратну 500 бонусам, яка є доступною для списання на Вашій Карті. На Карті повинно бути не менше 500 бонусів.
  • Чи можу я частину покупки сплатити бонусами, а частину грошима?
    Так, це можливо.
  • За яких умов бонуси згорають?
    Бонуси згорають у двох випадках:
    1.В разі блокування Оператором рахунку та Карти Клієнта
    2. Через 12 місяців і 1 день після нарахування.
  • Чому бонуси не списуються?
    Може бути кілька причин.
    1.На Карті не вистачає необхідної кількості бонусів (для використання на рахунку повинно бути не менше 500 бонусів).
    2. Відсутня технічна можливість для цього: немає інтернет-зв'язку між касою та центральною системою.
    3. Карта не активована для списання. Заповніть частину Анкети, обов’язкову на використання бонусів, в магазині. Ваші дані з'являться в системі не менш, ніж через 25 днів після передачі Анкети в магазин. Також Ви можете заповнити цю частину анкеті на нашому сайті.
  • Чому з моєї Карти зникли старі бонуси?
    Бонуси зникають в тому випадку, якщо Ви не скористалися ними протягом 12 місяців і 1 дня.
  • Як я можу дізнатися, коли згорять мої бонуси?
    Кожного 20 числа поточного місяця ви будете отримувати СМС-повідомлення про кількість бонусів, що згорять у наступному місяці. Про точну дату згоряння ваших бонусів Ви можете дізнатися в Особистому кабінеті в розділі Бонусний рахунок.
  • За яку кількість транзакцій мені можуть бути нараховані бонуси?
    Нарахування бонусів в магазині можливе не більше 5-ти разів на добу.
Всього 5 питань

Баланс карти

  • Як перевірити баланс Карти?
    Баланс рахунку Програми лояльності EVA МОЗАЇКА відбивається на Вашому чеці після кожної покупки (якщо є інтернет-зв'язок між касою та центральною системою). Перевірити баланс Карти та історію нарахування і списання бонусів Ви можете також у Особистому кабінеті.  Інформацію про баланс Вашої Карти можна також отримати, зателефонувавши за номером Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00)
  • Як я можу дізнатися, коли згорять мої бонуси?
    Кожного 20 числа поточного місяця ви будете отримувати СМС-повідомлення про кількість бонусів, що згорять у наступному місяці. Про точну дату згоряння ваших бонусів Ви можете дізнатися в Особистому кабінеті в розділі Бонусний рахунок.
  • Навіщо мені Особистий кабінет?
    За допомогою Особистого кабінету Ви зможете контролювати процес надходження і списання бонусів, дізнаватися про спеціальні акції, які діють в межах Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
  • Я забула свій логін і пароль, як мені увійти в Особистий кабінет?
    Логін - це номер вашої Карти. Якщо ви забули пароль, маєте два варіанти.
    1. Зверніться на Гарячу лінію за телефоном 0 800 303 700 (Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00)
    2. Натиснути на посилання «Забули пароль».
  • Я забула свій пін-код. Як мені його відновити?
    Звернутися на Гарячу лінію за телефоном 0 800 303 700 (Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00)
Всього 1 питаня

Контакти

  • Куди надсилати свої пропозиції або зауваження з приводу роботи Програми лояльності EVA МОЗАЇКА?
    Свої пропозиції та зауваження Ви можете залишати за телефоном Гарячої лінії 0800303700. (Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
Всього 3 питаня

PIN-КОД І КОДОВЕ СЛОВО

  • Для чого потрібні pin-код і кодове слово?
    Pin-код - це Ваш пароль для реєстрації в Особистому кабінеті. Як тільки Ви зареєструвалися, рекомендуємо замінити його на новий. Кодове слово Ви вибираєте самі в Особистому кабінеті. Воно потрібне для того, щоб захистити Ваші дані і для ідентифікації Вас як користувача під час звернення на Гарячу лінію.
  • Що робити, якщо я забув пароль?
    Відновлення пароля відбувається через процедуру «Забули пароль» в Особистому кабінеті.
    Кодове слово Ви можете змінити в Особистому кабінеті.
  • Чи можу я змінити pin-код або кодове слово?
    Так. При реєстрації карти на сайті http://mozayka.com.ua/ Ви можете встановити зручний для запам'ятовування пароль, який зможете використовувати для входу в Особистий кабінет замість пін-коду. Ви також можете змінювати кодове слово в Особистому кабінеті.
Всього 4 питаня

Послуга ГАМАНЕЦЬ

  • Я зможу використати всю суму зарахованих коштів?

    Ви зможете використати будь-яку суму,наявну на рахунку, кратну 1 копійці.

  • Накопичені кошти я можу використати у будь-який час?

    Так, але не пізніше ніж через 3 роки з моменту зарахування відповідного залишку на Рахунок. В протилежному випадку решта списується у тій сумі, щодо якої минув визначений трирічний строк з дати зарахування.

  • Як користуватися послугою?

    Ви можете накопичувати решту при здійсненні покупок у будь-якому магазині EVA, якщо при здійсненні покупки є в наявності готівкова решта у сумі до 1 грн. 00 коп. Ви можете підключити послугу автоматичного перерахування коштів на рахунок на сайті https://mozayka.com.ua. В такому випадку кожного разу Готівкова решта буде автоматично перераховуватись на Ваш рахунок. Підключення послуги автоматичного зарахування коштів доступно лише для зареєстрованих користувачів картки Програми лояльності EVA Мозаїка.


    Якщо автоматичне зарахування не буде підключено, надайте касирові картку EVA Мозаїка та попередьте про своє бажання зарахувати решту на віртуальний рахунок

  • Що це за послуга?
    Послуга, яка дозволяє Вам накопичувати дрібну решту (у сумі до 01 грн. 00 коп за кожну покупку) на рахунку картки EVA Мозаїка. Яку надалі можна використати лише при здійсненні покупок у магазинах EVA.

Задайте питання

* Поля, позначені зірочкою, є обов'язковими для заповнення

0 800 303 700*
Усі дзвінки зі станціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
ОК