Подарунковий сертифiкат

Про програму лояльності

EVA – МИСТЕЦТВО ВИГІДНИХ ПОКУПОК!

Якщо Вам вже виповнилось 18 років, Ви можете стати Учасником Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
Кожна Ваша покупка фінансує наступну! Щоденно нараховуйте кешбек до 100% бонусами на картку за ваші покупки! Більше покупок - більше бонусів!
Бонуси – це бали, які допомагають економити. Завдяки Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА, бонусами від EVA Ви можете компенсувати як всю суму покупки, так і частину Вашого чека.
Долучаючись до активного життя EVA на нашому сайті, Ви не тільки щодня отримуєте доступ до цікавої та корисної інформації, а й маєте нагоду збільшити кількість Бонусів на Вашій персональній Картці.
Адже учасники Програми лояльності EVA МОЗАЇКА завжди отримують вигідні персональні пропозиції, беруть участь у нових акціях і цікавих конкурсах з цінними подарунками, можуть суттєво економити під час покупки певних товарів. Бонусами від EVA Ви можете компенсувати як всю суму покупки, так і частину Вашого чека.
Лінія магазинів EVA на своїх сторінках у спільнотах Facebook та «Інстаграм» пропонує цікаве життя: максимально повну інформацію щодо акційних пропозицій та новинок, розіграші, корисний та розважальний контент та багато інших цікавинок. Так, зокрема у FACEBOOK Програма лояльності EVA Мозаїка отримала своє логічне продовження: за допомогою спеціального додатку ви щодня можете отримувати додаткові бонуси на вашу картку. Також для фанів нашої спільноти у FACEBOOK ми розробили ігрові додатки «Бандломатор» та «Що в сумочці?», де ми регулярно розігруємо багато корисних призів: набори декоративної косметики, набори для догляду за шкірою та волоссям тощо.
Приєднуйтесь до нас.
Запрошуємо Вас до дружнього кола!
Клуб Щаслива мама радий вітати своїх друзів та гостей!
Учасники нашої спільноти мають безліч преваг, серед яких:
- додаткові знижки на товари в магазинах EVA;
- можливість приймати участь в конкурсах та дізнаватися корисні поради в затишній атмосфері.
Приєднуйтесь до нас, щоб робити покупки вигідно та отримувати актуальну інформацію щодо догляду та виховання дітей.
Протягніть руку допомоги!
Кожен власник картки EVA-МОЗАЇКА може прийняти участь у допомозі, переказавши будь-яку суму бонусів зі свого рахунку. Ми прагнемо якомога швидше зібрати необхідні кошти, тому відсьогодні усі переказані Вами бонуси будуть подвоєні.
Всі отримані нами гроші перераховуються на рахунки Благодійних фондів.
Коли хворіє дитина – це дуже важко як у моральному, так і в матеріальному сенсі. На щастя, сучасні технології дають можливість позбавитися від багатьох недугів, питання тільки у вартості методів лікування.
Наша команда вдячна усім небайдужим до чужого горя.
Дякуємо за розуміння, підтримку і шанс для маленької людини на щасливе та здорове життя.
Будь завжди в курсі модних тенденцій
Портал краси - це справжній он- лайн дівич-вечір Фахівці в області краси , моди , здоров'я , психологи і всього того, що цікаво жінкам індивідуально вислухають і дадуть відповідь на Ваші питання .
- Поради експертів
- Краса і стиль
- Макіяж
- Цікаві жінки
- Стосунки
- Майстер-класи
- Дозвілля
ПОРТАЛ КРАСИ від EVA МОЗАЇКА – БУДЬ ЗАВЖДИ В КУРСІ МОДНИХ ТЕНДЕНЦІЙ!

ПРАВИЛА УЧАСТІ У ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ «ЕVA МОЗАЇКА» МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ EVA, ТОВ «РУШ»


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Ці Правила участі у Програмі лояльності ЕVA МОЗАЇКА (англійською мовою EVA MOZAYKA; далі - Правила Програми), є єдиним офіційним джерелом, що визначають порядок та умови участі у Програмі лояльності EVA МОЗАЇКА в Лінії магазинів EVA (ТОВ «РУШ») на території України, та розміщуються на сайті eva.ua.Будь-які інші правила, норми, умови, що розміщені та/або розповсюджуються в інших джерелах стосовно Програми лояльності ЕVA МОЗАЇКА і/або будь-які акції та заходи, які проводить ТОВ “РУШ”, мають повністю відповідати умовам цих Правил Програми, що розміщені на сайті eva.ua та не можуть жодним чином суперечити їм.
-самостійне ознайомлення Учасником та самостійне слідкування Учасником за всіма змінами і умовами Правил;
-особиста участь;
-згода з презумпцією “доведення правомірності здійснення своїх дій покладається на Учасника”;
-відмова від використання у підприємницькій діяльності набутих переваг в результаті набуття статусу Учасника, виконання Правил, участі в маркетингових заходах, акційних пропозиціях тощо;
-згода на автоматичну втрату статусу Учасника у разі неналежного виконання Учасником умов цих Правил і/або у разі не згоди Учасника з Правилами Програми лояльності.

ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
«Програма лояльності EVA МОЗАЇКА» («Програма») - комплекс взаємовідносин між Оператором і Учасником, під час яких Учасник, придбавши (у значенні, передбаченому Законом України «Про захист прав споживачів») певні товари та / або послуги Оператора/Компанії-учасника, отримує і накопичує бонуси, які надалі має право використовувати у відповідності до умов цих Правил під час здійснення покупок.
«Оператор» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ» (код ЄДР 32007740), особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації.
«Учасник Програми» («Учасник») - правоздатна фізична особа (яка набула повної цивільної дієздатності у зв'язку із досягненням 18 років або відповідно до норм чинного законодавства), яка ознайомилась і безумовно погодилась із зазначеними Правилами, у якої відсутні будь-які обмеження щодо участі у Програмі, яка підтвердила свою участь в ній і була схвалена Оператором в якості Учасника на період дії Програми: період часу, встановлений Оператором, і яка добровільно відмовилась (зараз або на майбутнє) від використання у підприємницькій діяльності будь-яких переваг/знижок/економій тощо, які вона отримала чи мала змогу отримати внаслідок набуття та користування статусом Учасника Програми.
«Зареєстрований Учасник (зареєстрований власник картки Програми)» - е Учасник Програми, який при реєстрації в Програмі на сайті mozayka.com.ua у відповідних полях анкети, які позначені зірочкою, зазначив свої дійсні (точні, істинні, правдиві) дані.
«Компанія Учасник» - юридична особа, яка на договірних засадах з Оператором реалізує товари і/або послуги, щодо яких в т.ч. відбувається нарахування або списання бонусів Оператором.
«Бонусний Рахунок Учасника» («Бонусний рахунок», «Рахунок») - ссукупність облікових та інформаційних даних Учасника в базі даних Оператора щодо кількості нарахованих та списаних бонусів, поточний баланс.
«Бонуси» - умовні одиниці, які нараховуються Оператором на Бонусний рахунок Учасника в рамках Програми відповідно до Правил Програми. Сума нарахованих Бонусів може бути використана Учасником під час придбання товарів та/або послуг Оператора або Компанії-учасника з метою економії під час здійснення покупок, а також на інших умовах, встановлених Оператором. Бонуси не мають готівкового (грошового) вираження і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.
«Анкета» - паперова або електронна реєстраційна форма надана Оператором, яка заповнюється персонально Учасником, містить персональні дані і є акцептуванням Програми (однозначною, безумовною і безвідкличною згодою з Програмою та підтвердженням участі в ній), в тому числі згодою на використання, обробку, включаючи збір і зберігання Персональних даних, передачу їх третім особам відповідно до умов законодавства щодо захисту персональних даних. Анкета є підставою для розгляду Оператором питання реєстрації Учасника в Програмі.
«Авторизація Учасника» -ознайомлення та згода з Правилами програми та надання персональних даних і акцептування Програми (однозначна, безумовна і безвідклична згода з Програмою та підтвердженням участі в ній, в тому числі згода на використання, обробку, включаючи збір і зберігання Персональних даних, передачу їх третім особам відповідно до умов законодавства щодо захисту персональних даних) шляхом надання Оператору власного номеру українського мобільного оператора зв'язку та верифікації за допомогою повідомлення (смс-повідомлення/телефонного дзвінка/листа електронної пошти/push-повідомлення/додатка чи сайту eva.ua). Авторизація є підставою для можливості схвалення реєстрації Учасника в Програмі.
«Карта Учасника» («Карта або Картка EVA МОЗАЇКА») - пластикова або віртуальна карта з унікальним в межах Програми номером, який служить для ідентифікації Учасника Оператором в Базі даних. Відповідно до умов даної Програми, Карта EVA МОЗАЇКА є власністю Оператора, обміну та/або поверненню не підлягає. Віртуальна картка це Картка, яка не має матеріальної форми і є набором символів та реквізитів (13-ти символьний код, зашифрований у вигляді QR-коду у мобільному додатку/чат-боті). Основним ідентифікатором Віртуальної картки є мобільний номер телефону Учасника. Віртуальна картка може бути зареєстрована тільки у випадку підтвердження номеру мобільного телефону та схвалення особи в якості Учасника.
 «Недобросовісні дії Учасника» («Фрод») - удь-які дії у найширшому розумінні, а також бездіяльність, створення умов та ситуацій, які порушують умови цих Правил (і/або інших акційних пропозицій), принцип рівності всіх Учасників, та направлені на отримання Учасником будь-яких переваг/вигоди, внаслідок чого інші можливі Учасники Програми можуть бути обмежені/усунені/позбавлені можливості участі в маркетингових заходах Оператора і/або отримання економій, знижок, призів, заохочень, тощо. Невиключний перелік дій, які відносяться до недобросовісних - Фроду, визначається цими Правилами.
 «Фрод-моніторинг» -дії Оператора, які пов’язані із виявленням і попередження виникнення випадків недобросовісних дій з боку Учасника (ів), з метою дотримання принципу рівності всіх Учасників під час участі у Програмі і/або під час участі у маркетингових заходах Оператора. Застосування фрод – моніторингу означає, що щодо Учасника Програми тимчасово, на строк до вирішення ситуації по суті, встановлені тимчасові обмеження участі в Програмі та акційних пропозиціях, до моменту схвалення таких дій як правомірних з боку Оператора.
 «Інформаційна підтримка Програми» - телефон («Гаряча лінія») - розділ EVA МОЗАЇКА на офіційному сайті Оператора за адресою: www.eva.ua, а також телефон контактного центру («Гаряча лінія») 0-800-303-700. Всі дзвінки в межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).

1.УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ.
1.1. До участі в Програмі МОЗАЇКА допускаються особи, які набули статусу Учасника Програми.
1.2. Обов'язковою умовою участі у Програмі є заповнення (а для Анкет та даних, наданих до 2021 року - і підписання) Анкети і/або Авторизація Учасника.
1.3. Учасник Програми зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Програмі. Повний текст актуальних Правил доступний у розділі EVA МОЗАЇКА на офіційному сайті Оператора за адресою: eva.ua
1.4. Сплата податків, а також інших зобов'язань, пов'язаних з участю у Програмі, покладається на Учасника.
1.5.Оператор має право у будь-який час в односторонньому порядку, без будь - яких негативних наслідків для себе змінювати перелік товарів, акційних пропозицій, на які поширюватимуться умови Програми.
1.6. Споживач, беручи участь у Програмі МОЗАЇКА, повідомлений і беззастережно згодний з тим, що Карта EVA МОЗАЇКА обміну та / або поверненню не підлягає.

2.РЕЄСТРАЦІЯ В ПРОГРАМІ І АКТИВАЦІЯ КАРТИ
2.1. Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Програмі (Споживач), необхідно придбати (у користування) в магазині EVA Карту EVA МОЗАЇКА або набути її іншим чином відповідно до умов цих правил. Карта може бути придбана (у користування) на наступних умовах:
2.1.1. За 9 грн. (ціна права користування Карткою, якщо інша ціна не передбачена додатками до Правил).
2.1.2. При купівлі товару на будь-яку суму Споживач отримує у користування карту за символічну ціну 0,1 грн. Покупець має право оформити виключно ОДНУ карту Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
2.1.3 Віртуальну карту EVA МОЗАЇКА можна отримати: на касі магазину Оператора, шляхом оформлення під час телефонного дзвінка на гарячу лінію Оператора, в чат-ботах Оператора, в Особистому Кабінеті Споживача на сайті mozayka.com.ua, в мобільному додатку EVA, а також при створенні замовлення на eva.ua.
2.1 4 Пластикову карту EVA МОЗАЇКА можна отримати тільки на касі магазину Оператора, і тільки в тому випадку, якщо вона є в наявності.
2.2. Під час покупки Карти Споживач отримує конверт з Карткою EVA МОЗАЇКА або Віртуальну картку. Учасник володіє Карткою тільки на умовах користування відповідно до цих Правил. Право власності на Картку належить Оператору.
2.3. До моменту Авторизації Споживач зобов'язаний ознайомитися з Правилами участі в програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
2.4. Реєстрація у Програмі та активація Карти може бути здійснена наступним чином (для схвалення Оператором особи в якості Учасника):
2.4.1. Для участі в Програмі та активації функції накопичення Бонусів Споживач надає Оператору свій контактний номер телефону на касі магазину або в електронній анкеті, і підтверджує його за допомогою вхідного СМС-повідомлення з кодом підтвердження мобільного телефону. З моменту введення в систему коду підтвердження, номер телефону Споживача записується в базу даних Оператора, а Споживач, з моменту його схвалення Оператором, стає учасником Програми лояльності та для нього починає діяти функція нарахування Бонусів у момент використання картки під час здійснення покупок у відповідності до умов Програми. Про факт підключення функції використання Бонусів і набуття споживачем статусу Учасника Програми, протягом зазначеного терміну, йому на номер, вказаний в Анкеті, направляється SMS (текстове повідомлення).
2.5. У разі зміни персональних та інших даних, внесених до Анкети, Учасник повідомляє Оператора про такі зміни шляхом звернення на Гарячу лінію. Оператор опрацьовує отримані дані, та, за результатами перевірки, приймає рішення про введення чи не введення тимчасових обмежень участі в Програмі та акційних пропозиціях, до моменту схвалення таких дій як правомірних з боку Оператора.
2.5.1. У разі виявлення помилок у внесених персональних та інших даних до Анкети, Учасник повідомляє про це Оператору шляхом звернення на Гарячу лінію. Оператор опрацьовує отримані дані, та, за результатами перевірки, приймає рішення про введення чи не введення тимчасових обмежень участі в Програмі та акційних пропозиціях, до моменту схвалення таких дій як правомірних з боку Оператора.
2.6. Всю відповідальність за збереження Карти несе Споживач / Учасник. У разі втрати Картки, а також у разі використання Картки (в тому числі персональних даних Учасника, якщо у цьому відсутня вина Оператора) або бонусного рахунку третіми особами, Оператор не несе відповідальності. З метою забезпечення конфіденційності інформації під час звернення Учасника на Гарячу лінію, Оператор рекомендує вказати в Особистому кабінеті контрольне слово, яке буде служити додатковим ідентифікатором.
2.7.У разі втрати, крадіжки або пошкодження Карти EVA МОЗАЇКА, Учасник зобов'язаний повідомити про це Оператора за телефоном Гарячої лінії 0-800-303-700 (дзвінки в межах України безкоштовні, Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). У цьому випадку Карта блокується в найближчий можливий період часу, залежно від технічних можливостей Оператора. Учаснику на номер телефона, вказаний при реєстрації, надходить смс повідомлення з кодом, з яким він може звернутись до найближчого магазина EVA для заміни картки. Учасник отримує нову карту. Оператор не несе відповідальності за затримку в заміні / видачі нової Картки EVA МОЗАЇКА.
2.8. Кожен учасник є утримувачем тільки однієї Картки. На один номер телефону/електронну пошту може бути оформлена тільки одна Карта. Одній Карті відповідає тільки один Бонусний рахунок. Бонусні рахунки не об'єднуються. Відповідальність за реєстрацію двох і більше карт на одну фізичну особу лежить на Учаснику Програми і такі дії є Фродом. Карта не може бути передана іншій фізичній особі – такі дії є Фродом.
2.9. Заповнивши Анкету/здійснивши Авторизацію та здійснюючи покупки з використанням картки Програми МОЗАЇКА, Учасник підтверджує, що ознайомлений з цими Правилами (далі Правила), згоден з ними і зобов'язується їх виконувати.

3. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ.
3.1. Учасник може припинити участь у Програмі, повідомивши про це Оператора Гарячої лінії або за допомогою форми зворотного зв'язку у своєму Особистому кабінеті.
3.2. Оператор має право відмовити Учаснику в участі у Програмі без пояснення причини.
3.3. Оператор має право, без будь-яких негативних наслідків для себе, заблокувати Картку та припинити участь у Програмі будь-якого Учасника без попередження, у тому числі якщо Учасник:
- не дотримується Правил Програми або порушує інші угоди/правила між Учасником і Оператором. Факт недотримання Правил Програми визначається одноосібно Оператором і не підлягає оскарженню;
- зловживає або, на думку Оператора, недобросовісно використовує умови Програми або інші додаткові умови під час реалізації Програми. Факт зловживання або несумлінного користування умовами Програми визначається одноосібно Оператором і не підлягає оскарженню;
- надає Оператору інформацію, яка не відповідає дійсності;
- здійснює недобросовісні дії або щодо якого здійснюється фрод-моніторинг.

3.3.1. Невиключний перелік недобросовісних дій (Фрод):
- набуття статусу Учасника вже існуючим Учасником (із зазначенням інших контактних/персональних даних), коли один Учасник реєструється за більше, ніж за одним номером телефону/адресою;
- набуття прав і/або будь-яке використання Карт інших Учасників Програми (незалежно від їх згоди);
- надання згоди на використання своєю Картою і/або передання Карти іншому Учаснику для участі в маркетингових заходах з метою можливості отримання більше переваг, ніж надається одному Учаснику;
- намагання або отримання переваг внаслідок недобросовісного виконання, порушення Правил, умов акційних пропозицій;
- використання переваг та заохочень, результатів акцій для підприємницької діяльності;
- здійснення гуртових покупок (більше 6 асортиментних одиниць за весь період дії відповідної акції)
- наявність, обслуговування, використання більше однієї Картки Програми;
- здійснення протягом одного календарного дня покупок в трьох і більше магазинах Оператора;
- здійснення трьох і більше покупок (більше 3-х чеків) протягом одного календарного дня;
- придбання протягом одного календарного року будь-якого товар на суму, що перебільшує 11 000,00 грн. і/або здійснення більше 58 (п’ятдесяти восьми) покупок (чеків) протягом одного календарного року і/або придбання більше 220 артикулів (асортиментних одиниць) протягом одного календарного року.
- недійсність номеру мобільного телефону або коли номер мобільного телефону, який зазначено в даних Учасника, не обслуговується оператором мобільного зв’язку.
- подрібнення покупки на декілька чеків.
- повідомлення Учасником про зміни персональних та інших даних, внесених до Анкети при Авторизації в Програмі або про помилки в таких даних, більш ніж 2 рази протягом календарного року.
3.3.2. У випадку, якщо Оператором буде виявлено в діях Учасника хоча б одну обставину, що зазначена у п.3.3.1.Правил, Оператор має право самостійно і на власний розсуд вжити наступні заходи і застосувати одну або разом всі дії фрод-моніторингу:
А. Заблокувати Картку/Картки Учасника на невизначений термін.
Б. Позбавити/не наділяти/скасувати щодо Учасника статусу Учасника за цими Правилами або статусу Учасника відповідного маркетингового заходу (акції) на будь-якій стадії участі.
В. Заблокувати нарахування та списання бонусів/кешбеків, які отримані Учасником.
Г. Виключити Учасника з переліку для учасників комунікацій.
Д. Відмінити/скасувати замовлення повністю, створене Учасником через сервіс EVA.Klik або на сайті eva.ua.
3.3.3. Зупинення (блокування) Учасника здійснюється на строк, до моменту вирішення ситуації по суті. У разі застосування до Учасника фрод-моніторингу, такий Учасник може звернутись до Оператора, в т.ч. за наданням відповідних роз’яснень щодо застосування до нього заходів фрод-моніторингу, письмово за адресою місцезнаходження або на електронну пошту: service.mozayka@eva.ua
3.3.4. Вирішення ситуації по суті пов’язаної з блокуванням Учасника на підставі п. 3.3.1. відбувається Оператором на підставі тих даних, які були надані таким Учасником і які безумовно підтверджують і засвідчують законність, а також сумлінне виконання Учасником всіх умов Правил і/або відповідного маркетингового заходу (акції), підтверджують відсутність порушень. У разі, якщо на думку Оператора таких відомостей/даних обґрунтовано недостатньо, Оператор повідомляє про таке Учасника і не розблоковує Учасника. Кількість та періодичність подання заперечень Учасником не обмежена.
3.4. У разі припинення участі у Програмі, бонуси на рахунку анулюються.
3.5. Дані Учасника видаляються з бази даних Програми через рік після припинення участі у Програмі.
3.6. Тимчасове припинення (блокування) Картки /участі Учасника також може бути пов'язане із технічними проблемами або відсутністю технічних можливостей у Оператора, компаній-учасників або третіх осіб, які надають відповідні послуги Оператору.

4. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ НА РАХУНОК.
4.1. Бонуси на карту нараховуються з моменту активації функції накопичення і першої покупки з використанням Карти в магазинах EVA. Бонуси нараховуються в режимі «он-лайн» у відповідності до правил нарахування в момент формування чека.
4.2. Якщо з технічних причин (відсутність зв'язку з сервером і т.п.) бонуси не можуть бути нараховані в режимі «он-лайн», то вони нараховуються Оператором протягом 3-х робочих днів від дати здійснення покупки.
4.3. У разі неможливості використання реєстратора розрахункових операцій (касового апарату) під час реалізації товарів у магазині, нарахування бонусів не проводиться.
4.4. Бонуси нараховуються під час здійснення покупок в магазинах EVA: - з використанням Карти EVA МОЗАЇКА. Для отримання бонусів на карту Учасник зобов'язаний повідомити касира про наявність Карти та пред'явити її для ідентифікації до завершення касової операції або повідомити номер мобільного телефона, який Покупець вказав при реєстрації в якості Учасника в Програмі. Оператор не несе відповідальності за нарахування бонусів у разі несвоєчасного пред'явлення Учасником Карти.
Бонуси у вигляді акційного кешбеку, розмір якого встановлюється умовами відповідної Акції, може бути нараховано Учаснику Програми не більше одного разу протягом однієї Акції, в рамках якої встановлено нарахування конкретного кешбеку, якщо інше не встановлено умовами відповідної Акції. Тобто Учасник Програми має право здійснити не більше однієї покупки з нарахуванням кешбеку протягом періоду конкретної Акції, якою встановлено певний кешбек. Учасник Програми може придбати з нарахуванням кешбеку не більше шести асортиментних одиниць Акційного товару протягом періоду дії відповідної Акції. Списання бонусів, нарахованих як кешбек, відбувається за загальними правилами списання бонусів, передбачених цими Правилами.
-без використання Карти EVA МОЗАЇКА. Для зарахування бонусів за покупку Учаснику необхідно повідомити касиру номер телефону, на який зареєстровано карту, або показати QR-код в мобільному додатку EVA
4.5. Бонуси не можуть бути нараховані під час купівлі акційних товарів, які позначені жовтими цінниками «Акція», подарункових сертифікатів, поліетиленових та паперових пакетів EVA, подарункових пакетів, еко – сумок, пакувальних матеріалів (папір для пакування, стрічки і т.п.) або у разі фроду Учасником/застосування до Учасника фрод-моніторингу.
4.6. Бонуси можуть нараховуватися Оператором під час проведення різноманітних заходів Програми, рекламних акцій, опитувань, в якості подарунка від Програми.
4.7. Документом, що підтверджує обов'язок Оператора нарахувати бонуси на Рахунок, є чек (або додатковий чек - сліп) із зазначенням суми нарахованих бонусів і загального балансу бонусного рахунку Учасника.
4.8.Претензії до балансу бонусного рахунку Учасника розглядаються Оператором тільки після надання документів, зазначених у п. 4.7.
4.9. Розрахунок нарахування бонусів на бонусний рахунок Учасника здійснюється відповідно до Правил програми.
4.10. Сума бонусів, що підлягають нарахуванню конкретні товари, за придбання яких Учасник може отримати бонуси, та період, протягом якого Учасник може отримати бонуси за придбання таких товарів зазначаються у відповідних інформаційних покажчиках в магазинах Оператора та в рекламних матеріалах.

5. СПИСАННЯ БОНУСІВ З БОНУСНОГО РАХУНКУ УЧАСНИКА
5.1. Списання бонусів з бонусного рахунку Учасника відбувається під час придбання товарів та / або послуг Оператора або Компанії Учасника.
5.2. Дія Програми нарахування та використання Бонусів не поширюється на покупку подарункових сертифікатів.
5.3. Учасник Програми зобов'язаний повідомити касира Оператора про бажання придбати товар з використанням Бонусів, які накопичуються на бонусному рахунку Учасника. Кількість Бонусів, які будуть використані під час придбання товару, визначається Учасником відповідно до кількості Бонусів доступних для використання.
5.4. Учасник може списати Бонуси в розмірі всієї суми чека або його частини за умови, що сума оплати грошима становитиме не менше 0,1 грн.
5.5. У рамках однієї покупки Учасник може або нарахувати бонуси на Рахунок, або списати і використовувати їх. Під час розрахунку Бонусами на залишок чека, оплаченого гривнями, Бонуси не нараховуються.
5.6. Списання Бонусів можливе через добу після їхнього нарахування.
5.7. Бонуси дійсні для списання протягом 180 днів. Всі Бонуси, не використані Учасником протягом цього терміну, анулюються Оператором. Списання Бонусів відбувається в хронологічному порядку, починаючи з самих ранніх. Термін дії Бонусів можна перевірити, звернувшись на Гарячу лінію.
5.8. Списання Бонусів можливо тільки в тому випадку, якщо Картка є активною для використання Бонусів.
5.9. Під час списання Бонусів у магазині представник Оператора має право вимагати від Учасника пред'явити документ, що засвідчує особу. Відмова пред'явити документ може служити підставою для відмови у списанні Бонусів.
5.10. Списання Бонусів у магазині можливе тільки за наявності технічної можливості (наявність зв'язку з сервером).
5.11. Якщо це окремо передбачено умовами рекламних заходів, списання Бонусів з рахунку можливе шляхом отримання товарів та / або послуг Компаній учасників. Порядок використання Бонусів під час дії таких рекламних пропозицій буде визначатися окремо.
5.12. У випадках самостійного використання Бонусів в інших рекламних заходах, списані Бонуси не повертаються, навіть у разі відмови Учасника від участі у заході.
5.13. Інформація щодо нарахованих бонусів відображається у сотих з округленням до двох знаків після коми. Наприклад, нараховані бонуси у розмірі 16754 відображаються як 167,54.
5.14. Списання бонусів проводиться з розрахунку 1 бонус = 1 копійка (економії наступній покупці у випадку використання бонусів), якщо інше не передбачено умовами Програми.
5.15. Умова тимчасового припинення (блокування). У разі, якщо в діях Учасника виявлено фрод чи щодо нього застосовано фрод-моніторинг, Оператор має право тимчасово призупинити доступ до його Бонусного рахунку на строк, до моменту вирішення ситуації по суті, відповідно до п. 3.3.1. цих Правил. Призупинення доступу не означає позбавлення Учасника Бонусного рахунку якщо Учасник доведе правомірність своїх дій.

6. КОРИГУВАННЯ БОНУСНОГО РАХУНКУ
6.1. У разі повернення товару Учасником Бонуси, нараховані за товар у рамках Програми, списуються з Бонусного рахунку. У разі повернення Учасником товару, який було придбано зі списанням бонусів, відбувається повернення Учаснику грошової суми, сплаченої ним за товар, та зарахування на його Рахунок бонусів, списання яких відбулося при купівлі товару, що повертає Учасник.
6.2. Бонуси, нараховані за операціями, які були скасовані і бонуси, нараховані помилково, списуються з Бонусного рахунку.
6.3. Коригування бонусного рахунку з нарахування бонусів відбувається у випадку, зазначеному в п. 4.2 цих Правил.
6.4. Коригування бонусного рахунку з анулювання бонусів відбувається у випадках, описаних у п.п. 3.5 і 5.7 цих Правил.

7. ПРАВИЛА СПАДКУВАННЯ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ
7.1. Спадкування участі в Програмі та бонусів Учасника Програми можливе лише за наявності свідоцтва про право на спадщину, яке видане державним або приватним нотаріусом.
7.2. Для спадкування Участі в Програмі та бонусів Учасника Програми спадкоємець повинен надати:
1) свідоцтво про право на спадщину;
2) документ, що посвідчує особу спадкоємця;
3) карту Програми (або повідомляє її номер або телефон, який було зазначено в реєстраційних даних карти, що належала спадкодавцю).
7.3. Прізвище, ім’я та по-батькові володільця карти Програми і дата його народження повинні точно й чітко співпадати з прізвищем, ім’ям, по-батькові та датою народження спадкодавця.
7.4. Якщо згідно зі свідоцтвом про право на спадщину спадкоємець є єдиним спадкоємцем спадкодавця, то карта спадкодавця закривається, а спадкоємцю на його ім’я видається нова карта, на яку перераховуються бонуси з карти спадкодавця відповідно до його долі у спадщині.
7.5. Якщо спадкоємець не є єдиним спадкоємцем спадкодавця, і у свідоцтві про право на спадщину зазначено його частку у спадщині, яка є меншою за 1/1, то на його (спадкоємця) карту буде перераховано кількість бонусів, що відповідатиме його частці у спадщині, яку зазначено у свідоцтві про право на спадщину.
7.6. Якщо спадкоємець до моменту його звернення до ТОВ «РУШ» про застосування спадкування вже мав статус Учасника Програми і він має карту Програми, то належні йому від спадкодавця бонуси перераховуються на його карту. При цьому в реєстраційних даних карти спадкоємця повинно бути зазначено: прізвище, ім’я, по-батькові та дата народження спадкоємця.

8. ІНШІ УМОВИ.
8.1. Програма EVA МОЗАЇКА є довгостроковою програмою. Термін дії Програми в будь-який момент, в односторонньому порядку, без будь - яких негативних наслідків для себе може бути продовжений / змінений Оператором. Оператор залишає за собою право припинити дію Програми, повідомивши про це Учасників не менше, ніж за 1 місяць до закриття Програми. Інформація про припинення Програми має бути доступною Учасникам на сайті Програми та в магазинах EVA.
8.1.1. За умовами Програми EVA МОЗАЇКА, Карта EVA МОЗАЇКА поверненню та / або обміну не підлягає.
8.1.2. За умовами Програми EVA МОЗАЇКА, Карту EVA МОЗАЇКА не можна використовувати одночасно з іншими Картами, картами знижок або для досягнення неправомірних переваг.
8.2. Оператор на свій розсуд має право вносити зміни до цих Правил участі в будь-який час без попереднього повідомлення Учасника та будь-яких негативних наслідків для себе. Інформація доводиться до відома учасників шляхом розміщення на сайті Програми.
8.3. Згідно із Законом України «Про захист персональних даних», Оператор і його уповноважені особи зобов'язуються забезпечувати відповідне зберігання персональних даних Учасника.
8.4. Учасник підтверджує, що зазначені ним в Анкеті персональні дані можуть бути використані Оператором та уповноваженими ним організаціями, в тому числі за межами України, виключно з метою найбільш повного виконання Оператором зобов'язань перед Учасником в рамках дії Програми.
8.5. Учасник підтверджує, що зазначені ним в Анкеті способи зв'язку з ним (телефон і e-mail) є достовірними і можуть використовуватися Оператором для необхідного інформування (службових повідомлень). Оператор не несе відповідальності за інформування Учасника у разі, якщо Учасник своєчасно не сповістив Оператора про зміну даних.
8.6. Учасник згоден з тим, що способи зв'язку, зазначені у п. 8.5., Оператор може використовувати для додаткового інформування Учасника про заходи Програми.
8.7. Якщо Учасник не згоден з п. 8.6, він зобов'язаний передати Оператору через співробітників магазину письмову відмову від використання телефону і e-mail для додаткового інформування. При цьому Оператор залишає за собою право використовувати ці канали зв'язку для службових повідомлень.
8.8. Компанії-учасники не уповноважені представляти Оператора ні в якій формі, якщо інше не передбачено Правилами Програми. Оператор не несе відповідальність за заяви, зроблені від його імені юридичними або фізичними особами, якщо такі особи не є уповноваженими представниками Оператора.
8.9. Ці Правила (з урахуванням всіх змін і доповнень) разом з усіма реєстраційними формами і додатками до цих Правил є власністю Оператора. Забороняється використання та / або розповсюдження (у тому числі, але не обмежуючись - копіювання, публікація, передрук повністю або в частині) Правил (повністю або частково) в комерційних цілях та / або господарської (підприємницької) діяльності без письмової згоди Оператора.


СПИСАННЯ БОНУСІВ НА БЛАГОДІЙНІСТЬ.
9. Цей розділ є додатковою частиною умов Правил програми “EVA МОЗАЇКА” ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ Терміни та визначення:
«Благодійність» -благодійний проект ТОВ «РУШ» (далі – Проект), що дозволяє Учасникам Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» здійснити благодійну діяльність. Інформацію про Проект розміщено на сайті https://blog.eva.ua/ (далі – Сайт) у розділі Благодійність https://blog.eva.ua/ru/category/charity/
«Благодійний проект» - конкретний проект, який є комплексом благодійних заходів, спрямованих на вирішення завдань, що відповідають статутним цілям Благодійних організацій, через які здійснюється допомога (благодійність).
«Благодійна діяльність» - добровільна діяльність благодійних організацій та інших осіб, яка не передбачає отримання прибутку від цієї діяльності.
«Оператор Проекту» - овариство з обмеженою відповідальністю «РУШ», яке є власником, володіє винятковими правами управління, розвитку Проекту та його реалізації. «Благодійники» - фізичні особи, які є учасниками Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» та які здійснюють благодійну діяльність в інтересах Одержувачів благодійної допомоги в рамках Проекту.
«Благодійники» - фізичні особи, які є учасниками Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» та які здійснюють благодійну діяльність в інтересах Одержувачів благодійної допомоги в рамках Проекту.
«Оператор благодійної допомоги» - неприбуткова організація, в тому числі благодійний фонд або благодійна організація, створені у порядку, визначеному Законом України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» для проведення благодійної діяльності; громадська організація, створена з метою надання реабілітаційних, фізкультурно-спортивних для інвалідів (дітей-інвалідів) та соціальних послуг, правової допомоги, провадження екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної, культурної, просвітницької, освітньої та наукової діяльності.
«Одержувачі благодійної допомоги» -фізичні та юридичні особи, які потребують благодійної допомоги та отримують її.

9.1. Брати участь у Проекті (бути Благодійниками) можуть тільки Учасники Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
9.2. Здійснювати благодійну діяльність Учасники Програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» мають можливість шляхом перерахування бонусів з належного учаснику Бонусного рахунку. Таке перерахування Благодійники можуть здійснити у розділі Благодійність, у мобільному додатку «EVA мережа магазинів краси!» або чат-боті EVA.
9.3.Для розміщення інформації про Благодійний проект на Сайті благодійна організація (фонд) має укласти з Оператором Проекту відповідний Договір.
9.4. Всі зібрані в рамках Проекту кошти передаються Операторам благодійної допомоги шляхом перерахування їм коштів, згідно укладених Договорів.
9.5. Оператор Проекту здійснює тільки передачу зібраних на користь Одержувачів благодійної допомоги коштів. Оператор Проекту має право за своїм розсудом подвоїти кількість коштів, які передаються Операторам благодійної допомоги на користь Отримувачів благодійної допомоги. За використання коштів несе відповідальність Оператор благодійної допомоги, через якого здійснюється така допомога.
9.6. Бонуси, які були перераховані на рахунок Благодійного проекту, не підлягають поверненню на Бонусний рахунок Благодійників.
9.7. Період збору коштів для конкретного Благодійного проекту зазначається у детальному описі конкретного Благодійного проекту.

ПРАВИЛА УЧАСТІ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
10. Цей розділ є додатковою частиною умов Правил програми “EVA МОЗАЇКА”
ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

Клуб Щаслива Мама є невід'ємною частиною Програми лояльності EVA МОЗАЇКА та відповідає всім його правилам. Учаснику Клубу Щаслива мама нараховуються додаткові бонуси або надаються знижки під час здійснення покупок в магазині на товари з категорій «Догляд за малюками», «Сповивання та гігієна малюків», «Товари для вагітних і годуючих мам» (повний перелік товарів можна дізнатись у магазині або в Особистому кабінеті).
Бонуси накопичуються на бонусному рахунку.
Накопичивши достатню суму, Покупець може оплатити цими бонусами частину чеку або весь чек. Для того, щоб накопичити бонуси швидше, Покупець повинен дотримуватись рекомендацій Клубу у персональних пропозиціях.
Персональні пропозиції - це акції Програми з нарахування додаткових бонусів.
Чим в більшій кількості акцій бере участь Покупець, тим більше бонусів він зможе накопичувати і витрачати.
10.1. УЧАСТЬ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
10.1.1. Особи, які набули статусу учасника Клубу Щаслива мама допускаються до участі у Клубі Щаслива Мама Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
10.1.2. Обов'язковою умовою участі у Клубі Щаслива мама є реєстрація у програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
10.1.3. При реєстрації у Клубі Щаслива Мама учасник дає згоду на отримання sms-повідомленнь та e-mail повідомленнь.
10.1.4. Учасник Клубу зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Клубі. Повний текст актуальних Правил доступний у розділі EVA МОЗАЇКА на офіційному сайті Оператора(«Оператор» - Товариство з обмеженою відповідальністю «РУШ» особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації.) за адресою: http://www.eva.ua
10.1.5. Сплата податків, а також інших зобов'язань, пов'язаних з участю у Клубі, покладається на Учасника.
10.1.6. Оператор має право у будь-який час в односторонньому порядку, без будь - яких негативних наслідків для себе, змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови Програми.
10.1.7. Учасник, який приймає участь у Клубі Щаслива мама, повідомлений і беззастережно згодний з тим, що Карта EVA МОЗАЇКА обміну та / або поверненню не підлягає.
10.1.8. Учасникам Клубу Щаслива мама на постійній основі надається економія в розмірі 7%, від регулярної роздрібної ціни, на визначені в акційних пропозиціях товари, якщо інше не встановлено правилами Клубу, умовами програми лояльності та/або іншими правилами ТОВ «РУШ».
10.1.9. У будь-якому разі, визначений розмір економії не підсумовується із іншими знижками та економіями, які діють в мережі магазинів торгівельної мережі EVA ТОВ «РУШ» на території України.
10.1.10. У випадку наявності декількох знижок або економій на товари, які приймають участь в акційних пропозиціях Клубу Щаслива Мама, застосовується найбільша знижка чи економія.

10.2. РЕЄСТРАЦІЯ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Клубі Щаслива мама, необхідно придбати в магазині EVA Карту EVA МОЗАЇКА на умовах, визначених в офіційних правилах Програми лояльності на офіційному сайті Оператора за адресою: та стати учасником Програми лояльності EVA МОЗАЇКА. Зареєструватися у Клубі щаслива Мама можливо наступними способами: http://www.eva.ua
10.2.1. На сайті потрібно зайти до Особистого Кабінету у розділі «Моя картка» та обрати посилання «Бажаю стати учасником Клуба Щаслива мама» і заповнити всі необхідні дані. mozayka.com.ua
10.2.2. Зателефонувати на гарячу лінію за номером: 0 800 303 700 (Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні).
10.2.3. Надіславши SМS-повідомлення зі словом «мама» (кирилицею) або «mama» (англійською мовою) на короткий номер 3773 (Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів ПрАТ «Київстар» та 0,94 грн. для абонентів ПрАТ "МТС Україна" (МТС та Vodafone) та 0,94 грн. для абонентів ТОВ «лайфселл» (lifecell). Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Гаряча лінія: 0 800 303 700 (дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних у межах України безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00). Організатор: ТОВ "РУШ", м. Дніпро,вул. Володимира Антоновича, б. 6, м. Дніпро, 49101).
10.2.4. Після реєстрації у Клубі Щаслива мама картка буде активна для отримання знижок через дві доби.

10.3. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТІ У КЛУБІ ЩАСЛИВА МАМА
10.3.1. Учасник може припинити участь у Клубі, повідомивши про це Оператора Гарячої лінії або в Особистому кабінеті прибравши галочку з пункту «Бажаю Стати учасником Клуба Щаслива мама».
10.3.2. У разі блокування Карти Учасник Клубу зобов'язаний протягом 50 календарних днів звернутися до Оператора для з'ясування причини блокування. Якщо після закінчення цього терміну Учасник Клубу не звернувся до Оператора, його участь у Клубі Щаслива мама припиняється.

10.4. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ НА РАХУНОК
Бонуси на карту нараховуються з моменту активації функції накопичення і першої покупки товарів, за купівлю яких передбачено нарахування бонусів, з використанням Карти в магазинах EVA. Бонуси нараховуються в режимі «он-лайн» у відповідності до правил нарахування, зазначених у в офіційних правилах на офіційному сайті Оператора за адресою http://www.eva.ua/

10.5. ІНШІ УМОВИ УЧАСНИКА КЛУБА ЩАСЛИВА МАМА
10.5.1. Учасник Клубу Щаслива мама може отримати додаткові ЗНИЖКИ при покупці певних товарів, виконуючи умови Акційних пропозицій.
10.5.2. Повний перелік акційних товарів, а також умови участі в акціях, знаходяться в магазині або в Особистому кабінеті, та/або sms-повідомленнях та e-mail повідомленнях.

10.6. СПИСАННЯ БОНУСІВ З БОНУСНОГО РАХУНКУ УЧАСНИКА
110.6.1. Списання бонусів з бонусного рахунку Учасника відбувається під час придбання товарів та / або послуг Оператора або Компанії Учасника та є аналогічними загальними правилами списання бонусів в рамках Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.br>
ПРАВИЛА УЧАСТІ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГИ «ГАМАНЕЦЬ» МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ «EVA»
11. Цей розділ є додатковою частиною умов Правил програми “EVA МОЗАЇКА”
11.1.Ці Правила є єдиними та офіційними правилами, які регулюють порядок участі та порядок надання споживачам – учасникам програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» послуги «ГАМАНЕЦЬ» (далі по тексту - Послуга). 11.1.1. Ці Правила є складовою частиною правил програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» і діють разом із програмою лояльності «ЕVA МОЗАЇКА».
11.2. Комерційна (маркетингова) назва Послуги (та її елементів), що використовується або може використовуватись у різноманітних рекламних, інформаційних та інших матеріалах, на сайті, тощо - «ГАМАНЕЦЬ», «В ГАМАНЕЦЬ» «З ГАМАНЦЯ» та її похідні. 11.3.Єдиним Виконавцем Послуги є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ» (код ЄДРПОУ 32007740; адреса: Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 6 , 49101; інтернет-сторінка на сайті: https://www.eva.ua).
11.4. Послуга надається виключно у магазинах «EVA», що належать ТОВ «РУШ» (далі – Магазин).
11.5. Послуга «ГАМАНЕЦЬ» є оплатною безвідкличною послугою, вартість якої становить 0 грн. 01 коп. за кожну транзакцію (перерахування).
11.5.1. При відмові від Послуги на будь-якій стадії, у т.ч. після здійснення транзакції або оплати транзакції, сплачена сума у розмірі 0 грн. 01 коп. за кожну транзакцію не повертається. Погодження на оплату Послуги акцептується Учасником способом, зазначеним у цих Правилах і така згода є безумовною та безвідкличною.
11.6. Послуга «ГАМАНЕЦЬ» діє на передплаченій основі. Готівкова решта, яка перерахована на Рахунок, є передплатою (задатком) Учасника і засвідчує згоду Учасника придбати товари в Магазині Виконавця у майбутньому на умовах, визначених цими Правилами.
11.6.1. Передплата може бути використана Учасником виключно на умовах цих Правил. Право власності на Готівкову решту на Рахунку належить Учаснику та переходить до Виконавця виключно на умовах, які врегульовані виключно цими Правилами.
11.6.2. Послуга відповідно до цих Правил не є фінансовою послугою або її будь-яким різновидом у розумінні діючого законодавства України, не є депозитом тощо і/або іншим накопичувальним/ощадним рахунком, на який можуть бути нараховані проценти на користь користувача (споживача, Учасника, третьої особи).
11.7. Послуга діє на безстроковій основі, до моменту закінчення строку дії. Повідомлення про закінчення строку Послуги здійснюється шляхом публікування відповідної інформації на офіційному сайті ТОВ «РУШ».
11.8. Послуга надається виключно діючим Учасникам програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» (далі по тексту – Учасник), які під час здійснення розрахунку надали касиру магазину персональну «КАРТУ «ЕVA МОЗАЇКА» (далі по тексту – Картка).
11.8.1. Учасником (та особою, що має право на отримання Послуги) є правоздатна фізична особа повної цивільної дієздатності, у якої відсутні будь-які обмеження щодо отримання Послуги на наведених умовах, яка безумовно та безвідклично погодилась та належним чином виконала умови цих Правил і правил програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА», у тому числі - заповнила відповідну Анкету Учасника у повному обсязі, була схвалена Виконавцем у якості Учасника, а також Картка якої є дійсною, активованою і не перебуває у статусі «не дійсна», «заблоковано» тощо.
11.8.2. Учасник отримує Послугу на добровільних засадах.
11.8.3. Своєю участю Учасник повністю погоджується з цими Правилами, правилами Програми і зобов'язуються їх належним чином виконувати. Відповідальність за належне виконання Правил, за негативні випадки у разі ії невиконання покладається включно на Учасника.
11.9. Послуга полягає та діє у наступному порядку: при здійсненні Учасником покупки в будь-якому Магазині та за наявності готівкової решти від здійснення покупки у сумі до 09 грн. 99 коп. Учасник, надавши касиру Картку, має право запропонувати касиру перерахувати (здійснити транзакцію) готівкову решту (активувати Послугу), що залишилась від покупки, на персональний віртуальний рахунок, якій закріплений за номером Картки (далі по тексту – Рахунок). Готівкова решта перераховується на Рахунок виключно за згодою і на вимогу Учасника.
11.10. Готівкова решта перераховується виключно у сумі, що є меншою 09 грн. 99 коп. Інший залишок від суми покупки видається Учаснику на звичайних умовах.
11.11. Активація Послуги Учасником на перерахування Готівкової решти може бути виражена наступним чином:
а) шляхом усного підтвердження щодо кожного запитання касира Магазину кожного разу, під час здійснення розрахунку за покупку;
б) самостійно електронним акцептом, шляхом активації відповідної відмітки на сайті mozayka.com.ua у власному Кабінеті Учасника. У цьому разі Готівкова решта буде кожного разу автоматично перераховуватись на Рахунок автоматично, без відповідного усного повідомлення касира. Відмовитись від автоматичного перерахування Учасник може шляхом відміни електронного акцепту за інструкцією, розміщеною на сайті mozayka.com.ua у власному Кабінеті Учасника.
За умовами цих Правил, навіть у випадку відмови Учасника від автоматичного перерахування Готівкової решти, касиром Магазину кожного разу під час розрахунку буде запропоновано Учаснику скористатись (погодитись) з Послугою.
11.12. Готівкова решта накопичується на Рахунку під час кожного перерахування та може бути використана Учасником виключно у якості оплати при придбанні товарів у Магазині (під час розрахунку) за наступних умов:
- Картка Учасника є активною (діючою) і у останнього відсутні будь-які обмеження щодо використання Готівкової решти за умовами цих Правил;
- кількість Готівкової решти, що може бути використана в порядку та на умовах цих Правил, є достатньою для здійснення оплати Учасником;
- у Виконавця є технічна можливість здійснити перерахування Готівкової решти у якості оплати за товар;
- перед здійсненням розрахунку Учасник повідомив касира Магазину про бажання оплатити ціну товару за допомогою Готівкової решти, вказавши її розмір для використання.
11.12.2. Готівкова решта може бути використана Учасником для оплати без обмежень у будь-якому розмірі від її наявної кількості на відповідному Рахунку, за умови попереднього повідомлення про таке касира Магазину.
Решту коштів для повної оплати товару Учасник має сплатити іншим зручним способом (готівкою, безготівковим перерахунком за допомогою власної платіжної банківської картки, за допомогою Подарункового Сертифікату, бонусами Програми лояльності).
11.12.3. Списання Учасником Готівкової решти у якості оплати за товар здійснюється безоплатно.
11.13. Готівкова решта не може бути:
- повернена/видана Учаснику після того, як касиром Магазину здійснено її перерахування на Рахунок;
- переведена у бонуси, бали, тощо:
- переведена у вигляді готівкових коштів на інший Рахунок або за банківськими реквізитами Учасника, третьої особи;
- видана Учаснику або будь-якій іншій особі у будь-якій спосіб, окрім встановлений цими Правилами;
- нарахована/використана відповідно до умов цих Правил у тому разі, якщо бонуси відповідно програми лояльності «ЕVA МОЗАЇКА» не можуть бути зараховані, активовані, використані;
- нарахована/використана у разі, якщо Картка Учасника є недійсною, не активованою, заблокованою, а також у випадках, коли відсутня технічна можливість її використати.
У будь-якому випадку Послуга не надається по Карткам, які є недійсними (неактивними), заблокованими або щодо Учасників яких здійснюється фрод-моінторинг. Для розблокування Картки необхідно звернутись на «Гарячу лінію» ТОВ «РУШ».
11.14.Готівкова решта накопичується та діє протягом строку надання Послуги, з урахуванням умов і обмежень, встановлених цими Правилами.
11.15. У будь-якому випадку Готівкова решта підлягає автоматичному списанню через 3 (три) роки з моменту зарахування відповідного залишку на Рахунок. У цьому випадку Готівкова решта списується у тій сумі, щодо якої минув визначений трирічний строк з дати зарахування на Рахунок.
11.16. Строк зарахування Готівкової решти - 24 години з дати покупки.
11.17. Послуга діє виключно за наявності технічної можливості.
11.18. У разі повернення Учасником придбаних товарів та сплачених коштів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», у т.ч. внесеної в рамках Послуги, Готівкова решта перераховується виключно на Рахунок.

11.19.Учасник має право в будь-який момент, починаючи з дати активації Послуги відмовитися від Послуги. У разі, якщо активація Послуги відбулась відповідно до п.п. «б» п. 11.11. цих Правил, Учасник має право відмовитись від активації Послуги виключно на сайті https://mozayka.com.ua у відповідному розділі (закладці) власного Кабінету Учасника.
11.20. У разі припинення активації Послуги за будь-яких причин і/або у разі повної/часткової відмови Учасника від Послуги, блокування Картки, у разі закінчення строку дії Послуги або відмови Виконавця від надання Послуги, у разі втрати споживачем статусу Учасника за будь-яких причин, цим Учасник безвідклично погоджується, надає згоду та не заперечує, що він у повному обсязі втрачає право власності на передплачену Готівкову решту на Рахунку та така Готівкова решта автоматично та у повному обсязі буде списана (перерахована) з Рахунку Учасника на користь Виконавця.
11.21. Всі відомості стосовно умов, порядку, строку дії Послуги, інформування (сповіщення) про скасування/внесення змін і доповнень до цих Правил здійснюється виключно на сайті https://mozayka.com.ua. Учасник зобов’язаний самостійно слідкувати за змінами умов та порядку надання Послуг, цих Правил.
11.22. Виконавець на власний розсуд, без будь-яких негативних наслідків для себе, має право у односторонньому порядку, розмістивши відповідне повідомлення про таке на сайті https://mozayka.com.ua: - вносити будь-які зміни в діючі Правила в будь-який час; - призупинити, припинити повністю або частково надання Послуги в будь-який час, у тому числі достроково відмовитись від надання Послуги.
11.23. нформування щодо правил та умов Послуги здійснюється шляхом розміщення тексту цих Правил та іншої інформації на сайті: https://mozayka.com.ua.
Листування із споживачами, Учасниками здійснюється Виконавцем відповідно до вимог діючого законодавства України. Виконавець залишає за собою право не вступати в письмові переговори/листування або інші контакти з Учасниками/споживачами окрім випадків, передбачених цими Правилами.
11.24. Виконавець не несе відповідальності за невиконання зобов'язань у разі настання будь-яких форс-мажорних обставин, зокрема, таких як - стихійні лиха, пожежі, повені, військові дії будь-якого характеру, антитерористична операція, блокада, терористичні акти, зміни у чинному законодавстві України, інші непідвладні контролю з боку Виконавця обставини.
11.25. Ці Правила є інтелектуальною власністю Виконавця і не можуть бути використані будь-яким чином або способом, у т.ч. з комерційною метою будь-якою особою без відповідного письмового дозволу на таке Виконавця.
12. Адреса для листування та контактні дані Оператора:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ»Код ЄДР: 32007740
Місцезнаходження ТОВ «РУШ» та адреса для листування (звернення споживачів, Учасників): вулиця Володимира Антоновича, будинок 6, місто Дніпро, Дніпропетровська область, 49101.
“Гаряча лінія” (дзвінки в межах України безкоштовні; щоденно з 08-00 до 21-00): 0-800-303-700
адреса офіційного сайту ТОВ «РУШ»: https://www.eva.ua, https://mozayka.com.ua.
Офіційний сайт ТОВ «РУШ»:https://www.eva.ua

0 800 303 700*
Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
ОК